Vi använder cookies
Vi använder cookies och annan spårningsteknik för att förbättra din surfupplevelse på vår webbplats, för att visa dig personligt innehåll och riktade annonser, för att analysera vår webbplatstrafik och för att förstå var våra besökare kommer ifrån. För att ta reda på mer, läs vår cookiepolicy och integritetspolicy.
Genom att välja 'Jag godkänner' godkänner du vår användning av kakor och annan spårningsteknik.
  
Du är här: Forum » Allmänt » Övrigt » Htc mobil
 2010-12-06, 14:26
Svara | #1 
Raderad
Mycket flitig postare
Reg.datum: 2010-10-22
Inlägg: 1040
Htc mobil

Något för dig ozborn??? Läs och häpna!!  Turbomobil!
Tjohejsan
 2010-12-06, 14:50
Svara | #2 
Raderad
Mycket flitig postare
Reg.datum: 2010-10-25
Inlägg: 1148

Kingsway!
Har läst om den..
Kanske det. Men för det första. Jag handlar aldrig på nätet. Det står inte något pris, även om det är en budjetvariant. Det står aldrig vad det kostar att utnyttja dylika underverk. För det krävs ju ett abonnemang av guds nåde för att ta del av hela baletten. Som jag som nästan aldrig ringer på en mobil eller skickar sms eller mms eller vad det heter. Till vilka ska jag ringa. Det kostar väl dessutom skjortan att ringa på en mobil, 29 öre per minut eller mer.

Så jag fattar inte vad jag på min pensionärslön ska ha en sådan till. På datorn skypar och skickar jag e-post, ingår i det abonnemang jag redan har på mina tre datorer.

Men Tack i alla fall att du tänker på mitt väl och ve.

Beatus, qui prodest, quibus potest
 2010-12-06, 14:56
Svara | #3 
Raderad
Mycket flitig postare
Reg.datum: 2010-10-25
Inlägg: 1148
Jo det stod ju ett pris. Från 5,368 spänn och uppåt. då var det ju ingen budgethistoria som jag trodde. finns det inga telefoner med bara 112 och larmknapp på. en sådan skulle räcka för  mig :-DDD
Beatus, qui prodest, quibus potest
 2010-12-06, 15:11
Svara | #4 
Raderad
Mycket flitig postare
Reg.datum: 2010-10-25
Inlägg: 1148

Detta kanske är något för dig Kingsway

Länk

Beatus, qui prodest, quibus potest
 2010-12-06, 15:36
Svara | #5 
Raderad
Mycket flitig postare
Reg.datum: 2010-10-22
Inlägg: 1040

Nej jag håller mig till Google!!  Denna mobil jag visade dig!  Är supersnabb! Att ladda upp dom senaste nyheterna,trots att jag bara ha 500 mb. GRATIS!!  Men som sagt använder man inte sin mobil så mycket så är det väl lyx!



Tjohejsan
 2010-12-06, 17:27
Svara | #6 
Raderad
Aktiv medlem
Reg.datum: 2010-11-01
Inlägg: 510

Mobiltelefon? Dagens mobiler är visst mobila men inga mobila telefoner utan en mobil dator. Den HTC som angavs i länken är en av HTC´s flaggskepp. En mobil av rang som dom flesta inte har nån nytta av.

Kör själv med Samsung S5230 och är väldigt nöjd. Det enda jag saknar är 3G men det går ändå hyfsat fort att surfa. Idag så är ju mobilerna rena socialmaskinerna med Facebook, mail, Twitter etc. Frågan som kommer iallafall hos mig är om folk är rädda för att bli bortglömda?

Iphone, Itunes som du länkade till Ozborn är bara mest en statussymbol. Likaså med Macdatorer. Android och Windows är för gemene man som inte vill slänga ut en massa pengar i onödan. Du kan få en bra Androidmobil för under 2000 kr idag med 3G och Android 2.1.

Visst finns det enkla mobiler. Doro

Finns det nån som är sugen på en bra och enkel Androidmobil så kan jag med varm hand rekommendera Samsung Galaxy 5

Det är bättre att fråga och verka dum, än att inte fråga och förbli dum.
 2010-12-08, 14:14
Svara | #7 
Raderad
Mycket flitig postare
Reg.datum: 2010-10-22
Inlägg: 1040

Jag använder Samsung Galaxy S oxå riktigt bra mobil!! Man måste ha en i reserv!!
Tjohejsan
 2011-01-17, 19:07
Svara | #8 
frogart
Aktiv medlem
Reg.datum: 2010-10-21
Inlägg: 366

Gör en insats för miljön - sälj din begagnade mobil. Det är ett populärt marknadsföringsargument bland företag som köper andrahandsmobiler i Sverige, och säljer dem vidare i u-länder. Du har nog sett annonser och driver?!

Men handeln är en stor miljöbov i dom länder som tar emot mobilen. När det ska återvinnas så skadas både miljön och människor eftersom metoderna är  dåliga och alltför enkla.

Insatsen för miljön här blir på bekostnad av U-ländernas miljö och befolkning som skadas stort. Vi ska nog tänka efter OM vi måste byta mobil så fort vi ser en nyare variant!!

Jodå, jag har mobil men ingen av dom "splittans" nya och är nöjd med det.


En konstnär är ingenting utan gåvan, men gåvan är ingenting utan arbete.
 2011-01-17, 20:51
Svara | #9 
Raderad
Flitig postare
Reg.datum: 2010-10-21
Inlägg: 696

Håller med Kingsway. En i reserv är bra.

Jag har W995 som standard  och W890 som reserven.

Köpte faktiskt 4iPhone. Rena dyngan. sålde den direkt.

                                        

Att sikta för högt kan sluta i platt fall
Du måste vara inloggad för att kunna svara på tråden!