Vi använder cookies
Vi använder cookies och annan spårningsteknik för att förbättra din surfupplevelse på vår webbplats, för att visa dig personligt innehåll och riktade annonser, för att analysera vår webbplatstrafik och för att förstå var våra besökare kommer ifrån. För att ta reda på mer, läs vår cookiepolicy och integritetspolicy.
Genom att välja 'Jag godkänner' godkänner du vår användning av kakor och annan spårningsteknik.
  
Du är här: Forum » Allmänt » Dator & Internet » Mailklient
 2010-12-10, 14:27
Svara | #1 
Raderad
Aktiv medlem
Reg.datum: 2010-11-01
Inlägg: 510
Mailklient

Det finns ju en del att välja mellan om man vill ha sina mail konton samlade på samma ställe.Windows Mail (Vista), Windows Live Mail, Thunderbird, Postbox, Pegasus, Incredimail för att nämna några. Vilken använder ni?

Själv har jag testat en del olika däribland Windows Mail (Vista), Windows Live Mail (både den gamla och den nya), Thunderbird, Postbox och Incredimail.

Nu har jag Incredimail Plus. Kostade en slant men det blir roligare att skicka mail. Gratisversionen av Incredimail funkar alldeles utmärkt men man får lite mer om man betalar. Ingen reklam i utskicken och ingen reklam i själva programmet är väl dom 2 stora skillnaderna.

Testa gärna själva Incredimail.

Det går att ha 2 eller fler mailklienter installerade.

Det är bättre att fråga och verka dum, än att inte fråga och förbli dum.
 2010-12-10, 20:33
Svara | #2 
Raderad
Flitig postare
Reg.datum: 2010-10-21
Inlägg: 696

Hej RV.  Jag tycker faktiskt synd om dig som tagit så fint namn och så kommer jag och sabbar det med RV. Jag tänker när jag ser det: Mitt fel. Jag brukar drömma mardrömmar. Nej, inte det sista.

Jag använder också Incredimail. Jag har haft det i många år, men de senaste två-tre åren  har jag  köpt  Gold och Premium men jag använder inte scanningprogrammet och verktygsfältet och Startsidan. (de sista kan man ju använda om man vill, de följer ju med.)

 Plus har jag inte köpt, som du sa så får man så mycket ändå. De nyaste fotomailen och e-korten är kul. Vinterversionen. De hittar ju på orsaker till allt. Och jag går på rubbet.

Visst är det mycket roligare att skicka med det programmet. Håller med dig helt och fullt. Har två adresser kopplade dit. Rekommenderas starkt härifrån också.

Använder också Hotmail och Gmail.  Men hotmail har jag som en liten "slasktratt".

Att sikta för högt kan sluta i platt fall
Du måste vara inloggad för att kunna svara på tråden!