Vi använder cookies
Vi använder cookies och annan spårningsteknik för att förbättra din surfupplevelse på vår webbplats, för att visa dig personligt innehåll och riktade annonser, för att analysera vår webbplatstrafik och för att förstå var våra besökare kommer ifrån. För att ta reda på mer, läs vår cookiepolicy och integritetspolicy.
Genom att välja 'Jag godkänner' godkänner du vår användning av kakor och annan spårningsteknik.
  
Du är här: Forum » Allmänt » Dator & Internet » Grafik + Office = ??
 2010-12-19, 14:56
Svara | #1 
frogart
Aktiv medlem
Reg.datum: 2010-10-21
Inlägg: 366
Grafik + Office = ??

Har nu för första gången i min ägo Microsoft Office 2010 och har lagt in den i PC:n!!


Jo, jag vet att den finns i molnet på Office Live men vill kunna använda det offline oxå...ska bli roligt att dels ha grafikprogram/fotopr./ritpr. och Office tillsammans då jag utövar min konst. Att blanda flera olika grafiska sätt för att göra en bild är spännande! Blir lite av collage teknik i det hela.

Är det fler därute som har erfarenheter av grafik+Office+ritprogram?? 

En konstnär är ingenting utan gåvan, men gåvan är ingenting utan arbete.
 2010-12-19, 15:34
Svara | #2 
Raderad
Flitig postare
Reg.datum: 2010-10-21
Inlägg: 696

Det låter spännande. Och intressant.

Jag har ingen aning för med nya datorn följde Work. Men jag skulle inte ha någon erfarenhet av det ändå. Jag hade Office 2007 tidigare men hade det mest att spara dokument i.

 Office Online har jag fått uppgraderat till 2010 men använder det inte alls.

 Lycka till frogart. Det där kommer du att klara jättebra. Hoppas du visar något av det du gjort senare.

God Jul 

Att sikta för högt kan sluta i platt fall
 2010-12-19, 16:30
Svara | #3 
frogart
Aktiv medlem
Reg.datum: 2010-10-21
Inlägg: 366

Jodå, jag lovar att visa upp vad det nu kan bli... Kan bli intressanta kontraster.



En konstnär är ingenting utan gåvan, men gåvan är ingenting utan arbete.
Du måste vara inloggad för att kunna svara på tråden!