Vi använder cookies
Vi använder cookies och annan spårningsteknik för att förbättra din surfupplevelse på vår webbplats, för att visa dig personligt innehåll och riktade annonser, för att analysera vår webbplatstrafik och för att förstå var våra besökare kommer ifrån. För att ta reda på mer, läs vår cookiepolicy och integritetspolicy.
Genom att välja 'Jag godkänner' godkänner du vår användning av kakor och annan spårningsteknik.
  
Du är här: Forum » DinStartsida » Övrigt » Borta
 2010-10-27, 00:44
Svara | #1 
Raderad
Flitig postare
Reg.datum: 2010-10-21
Inlägg: 696
Borta

Nu försvann mitt inlägg jag gjorde  tidigare idag. Ett svar på en tråd. Jag vet att det kom in för jag kollade det innan jag gick hemifrån.Mystiskt.

Och Jockes bilder blev X. Konstigt.  Minns ju inte vad det var heller, men det var bildsnacket mellan Ozborn och thomove.

Knepigt. Jag skrev inget konstigt heller en hälsning bara om ett gott skratt.

Hittade också ett inlägg som startats av frogart men det står att jag startat det. Var det första som hon gjorde. Jag ser ju inte var det är och nu måste jag i säng.

Får väl återkomma i morgon om det inlägget. Dumma jag, bara att öppna en flik till.

'Gratis är gott' heter det.  Det ska inte jag ta åt mig äran av för det är frogarts.  Och det är inte att jag kommenterat sist heller för det är andra efter mig.

Sov gott 



Att sikta för högt kan sluta i platt fall
 2010-10-27, 10:47
Svara | #2 
Jocke
Administratör
Reg.datum: 2010-10-21
Inlägg: 193

Enligt databasen har inga inlägg försvunnit. Är du helt säker på att du har tittat i rätt tråd när du har letat efter ditt inlägg?

Vad jag kan se har frogart startat tråden "Gratis är gott". Var någonstans såg du att det skulle var du som hade startat tråden?

Det är vid gränsen av smärta och lidande som männen skiljs från pojkarna. // Emil Zatopek
 2010-10-27, 13:16
Svara | #3 
Raderad
Flitig postare
Reg.datum: 2010-10-21
Inlägg: 696

Hej Jocke

Nej nu när jag öppnar tråden så står det att den är av frogart.  Men innan jag gjorde det så står det av Mysan. Jag fattade det som den som startat sidan.  Men det är väl svaren, men det ....äsch jag kan inte förklara. Men ibland står det senaste inlägg. Men det kan ju vara den som startade också Jag får nog ta ett breake här någon dag. 

Här på Borta står det av Jocke till jag öppnar då är det jag. Hoppas du fattar hur jag menar, nu är det kaos här uppe ett tag.

Jag får gå igenom de andra trådarna lite också för nu blev det litet rörigt . Jag blir lätt missuppfattad och har nog blivit det av en person så nu blir det rerna chattandet och det ville jag inte.

Har testat bilder att kopiera som det sägs att man kan göra , jo det går men de försvinner fast de är mina och finns kvar hos mig. Jag tänkter göra som vi gjorde förut tills du säger något annat.

Men hur fick du dit dina röda kryss där bilderna skulle vara ??

Ha det fint, nu ska jag gå och mata fåglarna.   

Att sikta för högt kan sluta i platt fall
Du måste vara inloggad för att kunna svara på tråden!