Vi använder cookies
Vi använder cookies och annan spårningsteknik för att förbättra din surfupplevelse på vår webbplats, för att visa dig personligt innehåll och riktade annonser, för att analysera vår webbplatstrafik och för att förstå var våra besökare kommer ifrån. För att ta reda på mer, läs vår cookiepolicy och integritetspolicy.
Genom att välja 'Jag godkänner' godkänner du vår användning av kakor och annan spårningsteknik.
  
Du är här: Forum » Allmänt » Övrigt » Nyårsdagen
 2011-01-01, 14:50
Svara | #1 
Raderad
Mycket flitig postare
Reg.datum: 2010-10-22
Inlägg: 1040
Nyårsdagen

Så blev jag först med första inlägget 2011!!  Annars mås det????  Det är en trist dag denna den första dagen på året.

Inte en människa syn till ute,dom har väl baksmälla!!   I natt sköt dom sina raketer fram till kl 0300. Så det blev inte mycket till sömn.  Men stakars hundar och katter,min låg gömd under en säng hela natten.


Nå väl God Fortsättning på nya året!!!

Tjohejsan
 2011-01-01, 15:20
Svara | #2 
Raderad
Flitig postare
Reg.datum: 2010-10-21
Inlägg: 696

Då kommer jag som god tvåa.

Här mås det bra. Snöigt och nästa tö ute. Men ganska mycket folk i rörelse.

Raketer sköt de till ca 01.00 sedan var det tyst hela natten och idag har det inte varit något alls. Skönt.

Det är mest synd om djuren med smällandet.

 

God fortsättning på nya året

Att sikta för högt kan sluta i platt fall
 2011-01-01, 16:16
Svara | #3 
Raderad
Aktiv medlem
Reg.datum: 2010-11-01
Inlägg: 510

Bronsmedalj är väl inte fel det heller. Här small det till ca 01.30 så det var inte så farligt. Kvällen i övrigt gick i lugnets tecken.

Dom som mår dåligt idag har sig själva att skylla, det finns andra glädjeämnen än att supa skallen i bitar.

Håller med Kingsway med att det är synd om djuren när det ska smällas. Våran katt var emellertid ganska nyfiken så hon satt i fönsterkarmen och kikade.

Vad 2011 har i bakfickan åt oss det vet vi inte och tur är väl det.

Plusgrader och blåsigt så nu blir det väl halt så det förslår.

God fortsättning!

Det är bättre att fråga och verka dum, än att inte fråga och förbli dum.
 2011-01-01, 16:57
Svara | #4 
Raderad
Mycket flitig postare
Reg.datum: 2010-10-25
Inlägg: 1148

Får väl släntra in här då som god fyra. Så god fortsättning på Er Alla, vi är ju inte så många ännu. Man får väl hoppas det nya 2011 blir så fint som det firats in till.
Men krasst tänkt, vad firar vi egentligen....Ställer vi inte upp för varandra och denna enda jord vi har förmånen 
att förvalta och utveckla, lär det knappt bli ett bättre 2011
 

Beatus, qui prodest, quibus potest
 2011-01-01, 17:01
Svara | #5 
Raderad
Medlem
Reg.datum: 2010-11-11
Inlägg: 174

Jag får önska det samma.

Man har haft en trevlig nyårsafton och nu på nyårsdagen har man tittat på Strauzmusiken. Det är en traditon som jag gör varje år. Alla djur över huvudtaget blir alltid rädda när det smäller och dånar ute.

Önskar alla: "En God Fortsätttning"

klossen
Du måste vara inloggad för att kunna svara på tråden!