Vi använder cookies
Vi använder cookies och annan spårningsteknik för att förbättra din surfupplevelse på vår webbplats, för att visa dig personligt innehåll och riktade annonser, för att analysera vår webbplatstrafik och för att förstå var våra besökare kommer ifrån. För att ta reda på mer, läs vår cookiepolicy och integritetspolicy.
Genom att välja 'Jag godkänner' godkänner du vår användning av kakor och annan spårningsteknik.
  
Du är här: Forum » Allmänt » Övrigt » Facebook igen!
 2011-01-18, 09:44
Svara | #1 
Raderad
Mycket flitig postare
Reg.datum: 2010-10-25
Inlägg: 1148
Facebook igen!
Så ger Facebook ut dina privata uppgifter

Kan dessa nya regler bli motsaga eller inte.
Glad jag inte är med där...

Beatus, qui prodest, quibus potest
 2011-01-18, 12:00
Svara | #2 
Raderad
Flitig postare
Reg.datum: 2010-10-21
Inlägg: 696

Facebook gillar jag inte heller. Jag reggade mig för att se vad det var. Sa hej till mina barn och avslutade kontot?

Varför? Jag fick mail där folk tackade för inbjudan men var inte intresserade.

De hade fått inbjudan att se mitt fotoalbum, underskrivet med mitt namn. Jag hade inget, hade bara registrerat mig. En del som fått mailet har jag ingen aning om vilka de är. Tur jag fick svaret annars hade jag inget vetat.  Kontakta Facebook? Det går inte.

Inga kontakter tog jag med de bockade jag nogsamt ur. M e n, de fanns de som hade min  och där kom de åt min kontaktlista.

Sån´t gillar jag inte.att de går över huvudet på mig. Sådant vill jag bestämma själv. Så fortsätt vara mycket glad att du inte är med

Och det här som du skriver om nu. Sjukt säger jag bara.

Varning för Facebook!!!

 

 

Att sikta för högt kan sluta i platt fall
 2011-01-18, 12:31
Svara | #3 
Raderad
Mycket flitig postare
Reg.datum: 2010-10-25
Inlägg: 1148

Mysan! Hej! - Har Du läst denna hemsida. Har Du säker gjort. Men för andra att läsa, så finns den nu här.


Hur jag raderar mig från Facebook-kontot
Beatus, qui prodest, quibus potest
 2011-01-18, 12:53
Svara | #4 
Raderad
Flitig postare
Reg.datum: 2010-10-21
Inlägg: 696

Jodå Ozborn, kanske inte just den sidan. Men jag har avinstallerat helt. Jag såg också att det kan finnas kvar. Men jag såg till att försvinna totalt. Testade för säkerhets skull också.

Men som du säger mycket bra för andra att läsa.  För det är lurendrejerisida, enligt mig alltså.

Jag förstår inte större kända företag som håller till där och uppmanar läsare / kunde att följa med.

Ha en fin dag Ozborn (och alla andra också förstås)

 

Att sikta för högt kan sluta i platt fall
 2011-01-18, 16:36
Svara | #5 
Raderad
Mycket flitig postare
Reg.datum: 2010-10-25
Inlägg: 1148

En uppföljning av förmiddagens inlägg i frågan Facebook igen!

Facebook backar i frågan om användaruppgifter.

Beatus, qui prodest, quibus potest
Du måste vara inloggad för att kunna svara på tråden!