Vi använder cookies
Vi använder cookies och annan spårningsteknik för att förbättra din surfupplevelse på vår webbplats, för att visa dig personligt innehåll och riktade annonser, för att analysera vår webbplatstrafik och för att förstå var våra besökare kommer ifrån. För att ta reda på mer, läs vår cookiepolicy och integritetspolicy.
Genom att välja 'Jag godkänner' godkänner du vår användning av kakor och annan spårningsteknik.
  
Du är här: Forum » Off Topic » Testforum » Favoritbloggar
 2011-01-20, 23:33
Svara | #1 
Raderad
Flitig postare
Reg.datum: 2010-10-21
Inlägg: 696
Favoritbloggar

Jocke

Jag tror det här hr varit uppe förut. Men skule det kunna gå att lägga in bloggar man vill besöka oftare än andra på sin egen sida.

Nu har jag letat eftrer en, som jag efter många vändor hittade. Men det går inte räkna från min blgg heller, för det blir olika inlägg emellan varje gång. När jag skulle gå tillbaka via pilen neråt var den väldans många bloggar jag klickat mig igenom.

Det skulle vara enklare att hitta.

Och en sak till. Varför blir inte alla nicknanm klickbara vid kommentarer?  Då skulle det inte vara något problem.

Mitt blir klickbart men ingen annans hittills. Har för mig att alla blev det tidigare. Kanske är det inte färdigt riktig ännu.

Mycket på en gång. Något att grubbla på över helgen.

NEJ jag skojar bara, då är du förtjänt av lite vila och andra saker efter detta jättejobb du gjort.

Men kanske framöver?  

Just ja, kom på att vi skulle mejla om det var något.  Nej det var ju om vi hittade fel och det har jag inte gjort.Allt flyter på helt förträffligt.

Och jag ska inte börja gnälla och gnöla med detsamma heller utan bara en liten liten undran. Inte vet jag om jag skrev på rätt tråd heller, kom bara till ny tråd och började skriva.

Ha nu en skön och avkopplande helg    

Att sikta för högt kan sluta i platt fall
 2011-02-23, 21:54
Svara | #2 
Raderad
Flitig postare
Reg.datum: 2010-10-21
Inlägg: 696

Du behöver inte svara Jocke på detta. Jag har kommit på hur jag ska göra.

 

Att sikta för högt kan sluta i platt fall
Du måste vara inloggad för att kunna svara på tråden!