Vi använder cookies
Vi använder cookies och annan spårningsteknik för att förbättra din surfupplevelse på vår webbplats, för att visa dig personligt innehåll och riktade annonser, för att analysera vår webbplatstrafik och för att förstå var våra besökare kommer ifrån. För att ta reda på mer, läs vår cookiepolicy och integritetspolicy.
Genom att välja 'Jag godkänner' godkänner du vår användning av kakor och annan spårningsteknik.
  
Du är här: Forum » Allmänt » Övrigt » BrottarÖra.??
 2011-01-24, 10:04
Svara | #1 
Raderad
Mycket flitig postare
Reg.datum: 2010-11-11
Inlägg: 594
BrottarÖra.??

 Hej.Jag har en fråga som kanske inte är så lätt att svara på.Men jag gör ett försök.Jag har fått ett brottar-öra.Har gått med det lång tid.Det vill inte läka.Läkarna har skurit i bägge mina öron.Det är tre 3 veckor sedan.Har ätit penicillin i snart 6 månader.Men det vätskas fortfarande.Jag hade 4 piercingar i örat och där 2 satt i brosket och blev infekterat.Nu är det tal om en större operation på SS och jag skall vara tillbaka den 14 februari för att få ett beslut.Jag vill inte skära upp bägge mina öron mer.Jag kommer då att läggas in.Penicillinet verkar inte hjälpa.Brosket i örat är det som är angripet och där finns inga blodkärl.Därför denna turbulens.

Min fråga:Kan detta självläka!?Det är inte så irriterande som tidigare.Äter nu en ny tablett som heter Avelox 400mg.Har hört att brottarna skälva fixar brottaröra.Men jag vill veta hur dom behandlar detta skälva.Om någon på forum vet!?

Sök på brottaröra//Google

Vänligen Tommy

Ingen planerar för att Misslyckas, Det är bara det Att vissa människor Misslyckas med att Planera.
 2011-01-24, 13:09
Svara | #2 
Raderad
Mycket flitig postare
Reg.datum: 2010-10-22
Inlägg: 1040

http://www.kampsport.se/forum/showthread.php?14884-Ang-v%E4tsket%F6mning-och-brottar%F6ron

 

Det är inte min starka sida,men kanske kan du läsa lite under denna långa länk!!

Tjohejsan
 2011-01-24, 14:19
Svara | #3 
Raderad
Mycket flitig postare
Reg.datum: 2010-11-11
Inlägg: 594

Tack Kingsway för ditt svar.Skall gå in ock kolla noga under idag och imorgon.Det står Nykomling hos mig.Det stämmer inte enär jag varit dinstartsida.se Trogen i 5-8 år.!??

Vänligen!!!!


Om det inte spelar någon roll,Kvittar det Ju!
Ingen planerar för att Misslyckas, Det är bara det Att vissa människor Misslyckas med att Planera.
 2011-01-24, 14:35
Svara | #4 
Raderad
Mycket flitig postare
Reg.datum: 2010-10-22
Inlägg: 1040
Att det står nykomling beror på hur många inlägg du gjort på Nya ds2.
Tjohejsan
 2011-01-24, 15:12
Svara | #5 
Raderad
Mycket flitig postare
Reg.datum: 2010-11-11
Inlägg: 594

Då får jag skriva fler inlägg.

Jag vill inte vara någon Nykomling för jag är ingen Nykomling!

Vänligen Tommy/Viking.

Ingen planerar för att Misslyckas, Det är bara det Att vissa människor Misslyckas med att Planera.
 2011-01-24, 15:27
Svara | #6 
Raderad
Mycket flitig postare
Reg.datum: 2010-10-22
Inlägg: 1040
Om du går in på medlemma och klicka på ditt nicknamn kan du se hur många inlägg du har kvar till nästa nivå  "Gröngöling" tror ja att det är!!
Tjohejsan
 2011-01-24, 22:31
Svara | #7 
Jonas
Administratör
Reg.datum: 2010-10-25
Inlägg: 11
Du måste vara inloggad för att kunna svara på tråden!