Vi använder cookies
Vi använder cookies och annan spårningsteknik för att förbättra din surfupplevelse på vår webbplats, för att visa dig personligt innehåll och riktade annonser, för att analysera vår webbplatstrafik och för att förstå var våra besökare kommer ifrån. För att ta reda på mer, läs vår cookiepolicy och integritetspolicy.
Genom att välja 'Jag godkänner' godkänner du vår användning av kakor och annan spårningsteknik.
  
Du är här: Forum » DinStartsida » Felrapporter » Organisera dina länkar
 2011-01-27, 20:54
Svara | #1 
Cri
Nykomling
Reg.datum: 2011-01-20
Inlägg: 17
Organisera dina länkar
"Organisera dina länkar" fungerar fortfarande inte. Alla texterna är borta
Cri
 2011-01-27, 22:13
Svara | #2 
Jocke
Administratör
Reg.datum: 2010-10-21
Inlägg: 193

Den länk/funktion som hade namnet "Organisera dina länkar" i version 1 av DinStartsida är bort plockad och de funktioner som fanns på denna sida finns nu direkt under din avdelning med länkar. Dvs vill du t.ex redigera en länk alt. ta borten håller du muspekaren över en länk för då visas symbolen ∞ till höger om länken. Tryck på denna symbol för att redigera alt. ta bort länken.

Vad menar du med att texterna är borta, dvs gäller det fortfarande länkarna eller någon del av DinStartsida?

Det är vid gränsen av smärta och lidande som männen skiljs från pojkarna. // Emil Zatopek
 2011-01-28, 12:27
Svara | #3 
Cri
Nykomling
Reg.datum: 2011-01-20
Inlägg: 17

Åh nu upptäckte jag felet, det är för att jag hade lagt Länkar på Favoriter, så den var den gamla version kvar.

 Nu har jag tagit bort o lagt nytt version på Favoriter

 

Cri
Du måste vara inloggad för att kunna svara på tråden!