Vi använder cookies
Vi använder cookies och annan spårningsteknik för att förbättra din surfupplevelse på vår webbplats, för att visa dig personligt innehåll och riktade annonser, för att analysera vår webbplatstrafik och för att förstå var våra besökare kommer ifrån. För att ta reda på mer, läs vår cookiepolicy och integritetspolicy.
Genom att välja 'Jag godkänner' godkänner du vår användning av kakor och annan spårningsteknik.
  
Du är här: Forum » DinStartsida » Önskemål » Nytt om bilder i bloggen
 2011-02-19, 23:41
Svara | #1 
Raderad
Flitig postare
Reg.datum: 2010-10-21
Inlägg: 696
Nytt om bilder i bloggen

Jocke.

Nu har jag letat efter inlägget där det här togs upp, men hittar det inte.  Det har kommit till annat också på samma.

Det är det här att jag måste gå till Utseende för att få in bilden.

Nu vet jag varför jag måste dit. När jag tagit ner bilden och klickar på den, som då ska in i bloggen så står Infoga längre ner, flyter liksom ovanpå texten. Nu provade jag igen att klicka på den och det är bilden som ligger under Infoga som kommer med. Det jag skrev tidigare att det var nästa bild var för att den var snarlik den här.

Går jag däremot till Utseende och bara trycker på, även där lite flytande, Infoga finns det inget under den och min bild som ska upp sitter där.

Ojsan det var bara under som skull strykas under, jag ber om ursäkt men skriver inte om allt nu. Jag försökte som du ser men det blev bara tjockare bokstäver.

Hoppas du förstår hur jag menar, (jag är omständig har alltid varit) de som får upp direkt har kanske inga bilder under Infoga. Jag har ju många bilder.

Nu kommer jag osökt in på knappen SÖK för jag vet vad jag ska leta på, men den fungerade inte ännu. Det kommer nog det också.. En liten parentes och önskemål.

Visst kan väl du gå in på min blogg?  och se hur jag menar och om det går att ändra? Bl a de "flyande" Infoga och Avbryt. De borde ju ligga sist och inte mitt i .Eller är det bara jag som kan komma in där?

Annars spelar det ju ingen större roll i sig för det är ju bara några knapptryck. Bara ett litet irritationsmoment. Världen går ju inte under för det här.

Ha en fin helg.

Ps Jag måste fortfarande dra ner bilderna här Forum och då har jag gjort stor plats under sista raden och har markören där. Men de lägger sig först till vänster.Ds

Att sikta för högt kan sluta i platt fall
 2011-02-20, 22:48
Svara | #2 
Raderad
Medlem
Reg.datum: 2010-11-11
Inlägg: 174

Man brukar säga att den som söker den finner. Det är reda med dej, Mysan.

klossen
 2011-02-21, 00:13
Svara | #3 
Raderad
Flitig postare
Reg.datum: 2010-10-21
Inlägg: 696
Nja, Grafiker, det vete katten.  Men Tack 
Att sikta för högt kan sluta i platt fall
Du måste vara inloggad för att kunna svara på tråden!