Vi använder cookies
Vi använder cookies och annan spårningsteknik för att förbättra din surfupplevelse på vår webbplats, för att visa dig personligt innehåll och riktade annonser, för att analysera vår webbplatstrafik och för att förstå var våra besökare kommer ifrån. För att ta reda på mer, läs vår cookiepolicy och integritetspolicy.
Genom att välja 'Jag godkänner' godkänner du vår användning av kakor och annan spårningsteknik.
  
Du är här: Forum » DinStartsida » Önskemål » Musik videoblogg
 2011-03-19, 21:11
Svara | #1 
Raderad
Mycket flitig postare
Reg.datum: 2010-10-25
Inlägg: 1148
Musik videoblogg
Jo, Jocke. Jag undrar när förväntas "Länkar" under "Nytt inlägg" i bloggen bli klar för inlägg.
För det är väl där man ska kopiera in URL för skapande & visning av en musikblogg.
VH/Ozborn
Beatus, qui prodest, quibus potest
 2011-03-20, 09:45
Svara | #2 
Raderad
Mycket flitig postare
Reg.datum: 2010-10-22
Inlägg: 1040

Dessutom måste du tipsa oss om hur vi ska fixa att lägga in länka i adressfältet. Gäller GOCH webbläsare!!

Varför står det redan http://  i fältet? Det kommer ju med länken man lägger dit.

Tjohejsan
 2011-03-20, 11:38
Svara | #3 
Raderad
Aktiv medlem
Reg.datum: 2010-11-01
Inlägg: 510

Var precis inne och försökte lägga till en länk från YouTube men det gick inte hur jag än försökte. Vanliga länkar som hänvisar till webbsidor går däremot bra.

KW vill ha full funktion med G.Chr. Detta anser jag nu inte är nåt som behövs rättas till nu eftersom det finns annat som är viktigare.

-Länkar på bloggen.
-Sidbrytning på forum

Det finns säker mer. Kom med förslag.

Det är bättre att fråga och verka dum, än att inte fråga och förbli dum.
 2011-03-22, 11:03
Svara | #4 
Jocke
Administratör
Reg.datum: 2010-10-21
Inlägg: 193

Ozborn: Du hittar instruktioner hur du lägger till en video från YouTube under följande sida: http://www.dinstartsida.se/hjalp/?cid=61

Skall inom kort titta över editorn som har med forumet att göra och se vad som går fel med länkningen i t.ex Chrome.

Sidbrytning av inlägg i forumet står högt upp på vår att-göra-lista, men tyvärr finns det ett par saker som står ännu högre upp. Men jag lovar att det kommer!

Det är vid gränsen av smärta och lidande som männen skiljs från pojkarna. // Emil Zatopek
 2011-03-22, 11:55
Svara | #5 
Raderad
Mycket flitig postare
Reg.datum: 2010-10-25
Inlägg: 1148

Funkar inte Jocke! Följer din instruktion.
Jag klistar in URL Tab, angiven storlek, Ser videon som bild klickar på infoga.
Nu kommer jag till Blggens Editor Där visas bara en stor rosarandig ruta med ett ligggande/lutande  f
i mitten.
Gör jag fel eller är det ett annat fel.

 

Beatus, qui prodest, quibus potest
 2011-03-22, 12:11
Svara | #6 
Jocke
Administratör
Reg.datum: 2010-10-21
Inlägg: 193
Du gör rätt, dvs i redigeringsläget skall det synas en rosarandig ruta, den skall symbolisera att du har en video. När du spara inlägg kommer video att synas.
Det är vid gränsen av smärta och lidande som männen skiljs från pojkarna. // Emil Zatopek
 2011-03-22, 13:01
Svara | #7 
Raderad
Mycket flitig postare
Reg.datum: 2010-10-25
Inlägg: 1148
Oki doki Jocke. kom på det nu. Mitt problem kom när jag inte ville spara något som inte ens påminde om en video. Kan skapa förvirring. Hos mig var den total 
Beatus, qui prodest, quibus potest
Du måste vara inloggad för att kunna svara på tråden!