Vi använder cookies
Vi använder cookies och annan spårningsteknik för att förbättra din surfupplevelse på vår webbplats, för att visa dig personligt innehåll och riktade annonser, för att analysera vår webbplatstrafik och för att förstå var våra besökare kommer ifrån. För att ta reda på mer, läs vår cookiepolicy och integritetspolicy.
Genom att välja 'Jag godkänner' godkänner du vår användning av kakor och annan spårningsteknik.
  
Du är här: Forum » Allmänt » Dator & Internet » Varför Htc mobil
 2011-07-24, 17:14
Svara | #1 
Raderad
Aktiv medlem
Reg.datum: 2010-11-01
Inlägg: 510
Varför Htc mobil

Sitter i startgroparna för att byta mobil. Den jag är en Samsung Galaxy Mini som jag är nöjd med men jag vill ända uppgradera mig till en ny.

I mitt förstaval om jag nu skulle byta är en Htc Widfire S eller en Htc Desire. Frågan jag ställer mig är vad har dessa som inte min egen har? Visst tekniska specifikationer kan jag med läsa, men mer då som rättfärdigar det så mycket högre priset.

Kan det vara en kvalitéfråga såsom hållbarhet eller mjukvaran i Htc som är så mycket bättre?

Hoppas ni som läser detta kan ge mig lite mer kött på benen i denna frågan.

Det är bättre att fråga och verka dum, än att inte fråga och förbli dum.
 2011-07-24, 19:05
Svara | #2 
Raderad
Mycket flitig postare
Reg.datum: 2010-10-22
Inlägg: 1040
Tjohejsan
 2011-07-24, 19:09
Svara | #3 
Raderad
Mycket flitig postare
Reg.datum: 2010-10-22
Inlägg: 1040
 Lite  tydligare bild!
Tjohejsan
 2011-07-24, 19:18
Svara | #4 
Raderad
Mycket flitig postare
Reg.datum: 2010-10-22
Inlägg: 1040

ZTE blade

anoride 2,1. Men du vill väl ha 2,3 misstänker jag! Men då kosta det en slant!

Tjohejsan
 2011-07-24, 22:31
Svara | #5 
Raderad
Aktiv medlem
Reg.datum: 2010-11-01
Inlägg: 510

Zte har fått väldigt bra recessioner på många sidor som jag tittat på. Swedroid är en. Det man ska kolla bara är så att ramminnet är 512Mb så man får den nyaste Zte´n. (Orange).

Det lutar åt en Zte om det nu blir ett köp.

Tack för ditt tips.

Det är bättre att fråga och verka dum, än att inte fråga och förbli dum.
 2011-07-25, 01:29
Svara | #6 
Raderad
Flitig postare
Reg.datum: 2010-10-21
Inlägg: 696

Jag kan inte hjälpa dig, men köpte själv en HTC Incredible S. Den kan jag tycka om.  Testade tidigare iPhone, sålde  inom en vecka.

Skillnaden mellan Galaxy vet jag inte men har dåliga erfarenheter av Samsung sedan tidigare. Nu sägs det att de är bättre men jag provar ingen mer.

Har före köp  och även nu Sony Ericsson W995, visst skiljer det en hel del men mp är lika 8 mp och mycket annat. Men de går ju inte jämföra ändå.

Men jag har inte lärt mig min nya helt än. Men känner bara att jag gjort rätt.

Lycka till med din och hoppas du blir nöjd.

Från en som är lite (galet) pryltokig

Att sikta för högt kan sluta i platt fall
Du måste vara inloggad för att kunna svara på tråden!