Vi använder cookies
Vi använder cookies och annan spårningsteknik för att förbättra din surfupplevelse på vår webbplats, för att visa dig personligt innehåll och riktade annonser, för att analysera vår webbplatstrafik och för att förstå var våra besökare kommer ifrån. För att ta reda på mer, läs vår cookiepolicy och integritetspolicy.
Genom att välja 'Jag godkänner' godkänner du vår användning av kakor och annan spårningsteknik.
  
Du är här: Forum » Allmänt » Övrigt » Nattugglor
 2011-07-25, 18:18
Svara | #1 
Raderad
Mycket flitig postare
Reg.datum: 2010-10-22
Inlägg: 1040
Nattugglor

Mysan!!

Hur orka du med att skriva på DS kl 0130!!! Då sover jag DJUPT!! Finns det fler "Nattugglor"?

Tjohejsan
 2011-07-25, 18:30
Svara | #2 
Raderad
Aktiv medlem
Reg.datum: 2010-11-01
Inlägg: 510

Visst finns det de. Nu när man är ledig så kan man sitta uppe länge och kolla tv eller en bra film. Datorn är också en källa att ösa ur när timmen börjar bli sen. Facebook t ex är bra.

Lägga sig tidigt får man göra när man börjat jobba igen.

Det är bättre att fråga och verka dum, än att inte fråga och förbli dum.
 2011-07-25, 18:35
Svara | #3 
Just Me
Novis
Reg.datum: 2010-11-24
Inlägg: 130
Är även jag en nattuggla. Tyvärr sjukpensionär med besvär. Så jag är inte vaken frivilligt. Men visst händer det att jag sitter uppe och surfar på nätterna. Är ett skönt sätt att fördriva tiden när man inte kan sova eller har ont.
Just Me
 2011-07-26, 08:50
Svara | #4 
Raderad
Medlem
Reg.datum: 2010-11-11
Inlägg: 174
Är pensionär och ibland kan jag  sitta uppe och kolla lite här och var.
Planerar ofta i lugn och ro då.
klossen
 2011-07-26, 10:46
Svara | #5 
Raderad
Flitig postare
Reg.datum: 2010-10-21
Inlägg: 696

Inga problem att sitta här den tiden. Då är det svårt att slita sig härifrån. 

Är ju ledig året om, pensionär, så jag har all tid i världen,   då är datorn perfekt. Då gör jag allt jag inte hunnit tidigare här under kvällen. Sitter bara kvällar och nätter (undantag nu)

Obs Jag sover inte bort förmiddagen för den skull. Jag har alltid varit kvällsmänniska. 

Även morgonmänniska. Förr, ut och dansa mitt  i veckan hem 4-tiden upp 6-tiden igen. Gick hur bra sm helst. Men självklart inte varje kväll.

Roligt att se att vi är fler. 

 Kom igenKingsway det är livat här  på  nätterna

Att sikta för högt kan sluta i platt fall
 2011-07-26, 18:41
Svara | #6 
Raderad
Gröngöling
Reg.datum: 2011-01-07
Inlägg: 7
Här är ytterligare en praktfull nattuggla.... Är född kvällsmänniska och dessutom är jag sjukpensionerad med b.la. stora sömnproblem. Inte blir det bättre av att jag har svårt att tåla solen och värmen under sommaren. Då vänder jag på dygnet; sover bort värmen och pysslar (sitter vid datorn t.ex.) i nattens svalka då jag ändå är som piggast. Störtskönt också att sitta på balkongen med en kopp cappucino och en massa ljuslyktor och njuta av både tystnaden och svalkan!  ;-)
Var snäll.
Du måste vara inloggad för att kunna svara på tråden!