Vi använder cookies
Vi använder cookies och annan spårningsteknik för att förbättra din surfupplevelse på vår webbplats, för att visa dig personligt innehåll och riktade annonser, för att analysera vår webbplatstrafik och för att förstå var våra besökare kommer ifrån. För att ta reda på mer, läs vår cookiepolicy och integritetspolicy.
Genom att välja 'Jag godkänner' godkänner du vår användning av kakor och annan spårningsteknik.
  
Du är här: Forum » DinStartsida » Önskemål » Bilder
 2011-08-18, 00:33
Svara | #1 
Raderad
Flitig postare
Reg.datum: 2010-10-21
Inlägg: 696
Bilder
Saknar fortfarande funktionen att lägga in bilder i bloggen.. Den som bara försvann hux flux
Att sikta för högt kan sluta i platt fall
 2011-08-18, 10:32
Svara | #2 
Raderad
Mycket flitig postare
Reg.datum: 2010-10-25
Inlägg: 1148
Mysan. Titta i min bildblogg. Har funnit en annan väg, för att få in mina bilder
Men det är bara ett test. Försökte som du förgäves, lyckades få fram bilden men inte överföra och klistra in. Hörs.
Beatus, qui prodest, quibus potest
 2011-08-18, 20:39
Svara | #3 
Raderad
Mycket flitig postare
Reg.datum: 2010-10-25
Inlägg: 1148
Tror mig ha funnit svaret på att lägga in bilder i Bloggen. På min Laptop är skärmen så liten, att "Infoga" hamnade under skärmen. Av en händelse scrollade jag till ofrivilligt. Då dök Infoga upp ned till vänster och avbryt till höger. Minnet är kort som synes. Så vida det inte är något mer jag glömt som namna bilder och lägga upp ett kartotek. Får se vad som händer.

Får se om det lyckas nästa gång jag har några bilder att erbjuda. Just nu är det gammal skåpmat som ligger där, tidigare använda i olika sammanhang.

Min bildblogg ligger mer där som ett test.

Beatus, qui prodest, quibus potest
 2011-08-30, 12:16
Svara | #4 
Raderad
Medlem
Reg.datum: 2010-11-11
Inlägg: 174

Det som fungerar är när man skall lägga in Vykort. Det har jag kommit underfund med.

Men att få in bilder i en blogg har jag inte knäckt än.

 

Det är jag ledsen för.

klossen
Du måste vara inloggad för att kunna svara på tråden!