Vi använder cookies
Vi använder cookies och annan spårningsteknik för att förbättra din surfupplevelse på vår webbplats, för att visa dig personligt innehåll och riktade annonser, för att analysera vår webbplatstrafik och för att förstå var våra besökare kommer ifrån. För att ta reda på mer, läs vår cookiepolicy och integritetspolicy.
Genom att välja 'Jag godkänner' godkänner du vår användning av kakor och annan spårningsteknik.
  
Du är här: Forum » Allmänt » Övrigt » KATEGORIER I KALENDERN
 2012-01-25, 21:52
Svara | #1 
Raderad
Flitig postare
Reg.datum: 2010-10-21
Inlägg: 696
KATEGORIER I KALENDERN

Skrev igår, som är borta idag, om varför inte läkarbesök finns med bland kategorier. Jag tror det är fler än jag som har många läkarbesök som vore suveränt att kunna lägga in under särskild kategori.

Hoppas på svar Jocke.

 

 

Att sikta för högt kan sluta i platt fall
 2012-01-26, 21:26
Svara | #2 
Jocke
Administratör
Reg.datum: 2010-10-21
Inlägg: 193

Hej Mysan,

Jag skall kolla upp vilka kategorier som används flest gånger i kalendern utöver de som är standard kategorier. Så får vi se om läkarbesök kan kvala in som en standard kategori.

Det är vid gränsen av smärta och lidande som männen skiljs från pojkarna. // Emil Zatopek
 2012-01-28, 00:21
Svara | #3 
Raderad
Flitig postare
Reg.datum: 2010-10-21
Inlägg: 696

Tack. Håller tummarna

För min del är det mest det det gäller.  

Att sikta för högt kan sluta i platt fall
 2012-01-28, 00:23
Svara | #4 
Raderad
Flitig postare
Reg.datum: 2010-10-21
Inlägg: 696
Ursäkta mig, men jag skriver ju under övrigt nu så det syns ju inte vad jag väljer.
Att sikta för högt kan sluta i platt fall
 2012-02-03, 08:19
Svara | #5 
Jocke
Administratör
Reg.datum: 2010-10-21
Inlägg: 193

Summerar man vilka kategorier som användare har lagt upp utöver de som finns med som standard, så får man följande topplista:

  1. Klubbaktivitet
  2. Bröllop
  3. Konsert
  4. Återträff
  5. Jubileum
  6. Uppträdande
  7. Avslutning
  8. Telefonsamtal
  9. Lunch
  10. Tävling
...och läkarbesök kommer först på 30 plats....så jag får fundera vidare om vi skall ha läkarbesök med som standard eller inte.

Det är vid gränsen av smärta och lidande som männen skiljs från pojkarna. // Emil Zatopek
Du måste vara inloggad för att kunna svara på tråden!