Vi använder cookies
Vi använder cookies och annan spårningsteknik för att förbättra din surfupplevelse på vår webbplats, för att visa dig personligt innehåll och riktade annonser, för att analysera vår webbplatstrafik och för att förstå var våra besökare kommer ifrån. För att ta reda på mer, läs vår cookiepolicy och integritetspolicy.
Genom att välja 'Jag godkänner' godkänner du vår användning av kakor och annan spårningsteknik.
  
Du är här: Forum » DinStartsida » Nyheter » Reklamfria zoner
 2012-06-01, 09:57
Svara | #1 
Jocke
Administratör
Reg.datum: 2010-10-21
Inlägg: 193
Reklamfria zoner

Vi har idag infört reklamfria zoner för guldmedlemmar vilket innebär att t.ex att kalendern, adressboken, anteckningar, väderdagboken m.m är helt fria från reklam om man är guldmedlem. Exakt vilka delar av DinStartsida som blir reklamfri hittar ni på följande sida: http://www.dinstartsida.se/om/dolj-reklamen.asp

Andra förändringar som också är gjorda är följande:

  • Uppdatering och rättning av buggar i adressboken samt att man nu på ett enkelt sätt kan ange ett företag/organisation utan att behöva lägga in namnet i t.ex fältet förnamn.
  • Tagit bort begränsningen på hur många väderrapporter som en icke guldmedlemmar kan lägga till under väderdagboken, dvs nu är den obegränsat för alla.
  • Alla sidor kör nu utan reklam till höger om sig, vilket innebär att vi nu om behovet finns kan göra sidan bredare om vi vill t.ex presentera en lista med många kolumner.
Det är vid gränsen av smärta och lidande som männen skiljs från pojkarna. // Emil Zatopek
 2012-06-01, 11:55
Svara | #2 
Raderad
Flitig postare
Reg.datum: 2010-10-21
Inlägg: 696
De länken fungerar inte. Sidan hittas inte.
Att sikta för högt kan sluta i platt fall
 2012-06-01, 11:57
Svara | #3 
Raderad
Flitig postare
Reg.datum: 2010-10-21
Inlägg: 696
Om jag kopierar adressen så kommer den upp efter några klick.
Att sikta för högt kan sluta i platt fall
 2012-06-01, 12:59
Svara | #4 
Raderad
Aktiv medlem
Reg.datum: 2010-11-01
Inlägg: 510
Ja eller så installerar man AdBlock eller nåt liknande så slipper man all reklam på internet.
Det är bättre att fråga och verka dum, än att inte fråga och förbli dum.
 2012-06-01, 13:28
Svara | #5 
Jocke
Administratör
Reg.datum: 2010-10-21
Inlägg: 193
Du har helt rätt Mysan, länken fungerar inte  Missade att jag kopierade länken från datorn där jag utvecklar DinStartsida, dvs då kommer inte www och .se med i länken. Har uppdaterat länken i inlägget. Tack Mysan!
Det är vid gränsen av smärta och lidande som männen skiljs från pojkarna. // Emil Zatopek
Du måste vara inloggad för att kunna svara på tråden!