Vi använder cookies
Vi använder cookies och annan spårningsteknik för att förbättra din surfupplevelse på vår webbplats, för att visa dig personligt innehåll och riktade annonser, för att analysera vår webbplatstrafik och för att förstå var våra besökare kommer ifrån. För att ta reda på mer, läs vår cookiepolicy och integritetspolicy.
Genom att välja 'Jag godkänner' godkänner du vår användning av kakor och annan spårningsteknik.
  
Du är här: Forum » Allmänt » Övrigt » Medlemskonto - medlemmar
 2012-06-23, 22:54
Svara | #1 
Raderad
Flitig postare
Reg.datum: 2010-10-21
Inlägg: 696
Medlemskonto - medlemmar

Letar efter mitt konto där jag skrev om mig själv och hade en bild. Är det borttaget. Gör inget i så fall för jag skulle bara byta bild, den andra hade fått några år på nacken nu.

Likaså kunde man se andra medlemmar och hur många som bodde var på olika ställen i landet.

Alltså bara en liten undran, men skulle vara roligt om det går att få svar, för jag hittar ingenting.

                                                                        

 

Att sikta för högt kan sluta i platt fall
 2012-07-04, 12:09
Svara | #2 
Jocke
Administratör
Reg.datum: 2010-10-21
Inlägg: 193

Hej Mysan,

Vi tog bort denna sidan när vi uppgraderade sajten till version 2 och vi har förtillfället inga planer på att lägga tillbaka den. Men skulle fler tycka som du så kan vi alltid tänka om.

Ha en fortsatt trevlig sommar 

Det är vid gränsen av smärta och lidande som männen skiljs från pojkarna. // Emil Zatopek
 2012-07-07, 23:24
Svara | #3 
Raderad
Flitig postare
Reg.datum: 2010-10-21
Inlägg: 696
Tack då vet jag. Det är ju inte livsviktigt men kul att se vilka som var med. Hittade en gammal kompis på den.        
Att sikta för högt kan sluta i platt fall
Du måste vara inloggad för att kunna svara på tråden!