Vi använder cookies
Vi använder cookies och annan spårningsteknik för att förbättra din surfupplevelse på vår webbplats, för att visa dig personligt innehåll och riktade annonser, för att analysera vår webbplatstrafik och för att förstå var våra besökare kommer ifrån. För att ta reda på mer, läs vår cookiepolicy och integritetspolicy.
Genom att välja 'Jag godkänner' godkänner du vår användning av kakor och annan spårningsteknik.
  
Du är här: Forum » Off Topic » Testforum » Jag är ny här, hur gör man
 2012-11-26, 17:01
Svara | #1 
010
Medlem
Reg.datum: 2012-11-21
Inlägg: 67
Jag är ny här, hur gör man

Jag fattar inte hur man startar nya trådar i detta forum. Är det i testforum man ska göra det?

Sen måste jag säga att det var inte mycket som sägs i forumet. Dött!

Skjut inte upp till morgondagen det du kan göra idag
 2012-11-26, 18:44
Svara | #2 
Raderad
Gröngöling
Reg.datum: 2012-11-05
Inlägg: 24
010, det kan jag hålla med om, men det beror på en själv oxå. Visst det är lite trögt att få någon respons.
mio56
 2012-11-26, 22:15
Svara | #3 
Raderad
Flitig postare
Reg.datum: 2010-10-21
Inlägg: 696

Du kan lägga en tråd i vilket ämne du vill. När du läst eller scrollat igen så har du en text skapa ny tråd. Lite dött har det varit ett tag, men annars brukar det vara full fart.

 

Det blev nog lite fel. När jag skulle titta exakt hur man gör hittar jag det inte. Men det kommer nog någon annan med ett vettigare svar hoppas jag.  

Att sikta för högt kan sluta i platt fall
 2012-11-27, 00:22
Svara | #4 
Raderad
Flitig postare
Reg.datum: 2010-10-21
Inlägg: 696

Nu har jag kommit på hur man gör. Om du går in på Forum och klickar exempelvis här där du skrev eller vilken annan tråd som är lämplig så kommer det att: Skriv ett nytt inlägg, längst ner.

Men här står på förstasidan att den är skriven av mig, det är den ju inte.Jag har bara svarat.

Men så gör du om du vill ha ett annat ämne.  Mn läs reglerna först så du inte skriver något som redan finns tidigare för då får du fortsätta där även om det är äldre inlägg..

Att sikta för högt kan sluta i platt fall
 2012-11-27, 13:00
Svara | #5 
010
Medlem
Reg.datum: 2012-11-21
Inlägg: 67

Hej Mysan och tack för svar, jag kan nu hitta en länk längst ner under Forum där jag kan starta ny tråd.

Den länken fanns inte förut och jag gissar att jag var tvungen att först skriva nåt i Testforum för att kunna starta trådar i riktiga forum.

Jag har tagit Forumkörkort.

 

 

Skjut inte upp till morgondagen det du kan göra idag
Du måste vara inloggad för att kunna svara på tråden!