Vi använder cookies
Vi använder cookies och annan spårningsteknik för att förbättra din surfupplevelse på vår webbplats, för att visa dig personligt innehåll och riktade annonser, för att analysera vår webbplatstrafik och för att förstå var våra besökare kommer ifrån. För att ta reda på mer, läs vår cookiepolicy och integritetspolicy.
Genom att välja 'Jag godkänner' godkänner du vår användning av kakor och annan spårningsteknik.
  
Du är här: Forum » DinStartsida » Felrapporter » LADDA UPP BILDER I FORUMET
 2013-01-02, 14:28
Svara | #1 
Raderad
Nykomling
Reg.datum: 2012-12-24
Inlägg: 5
LADDA UPP BILDER I FORUMET
Det går inte att ladda upp bilder på forumet, vad är hemligheten för att lyckas med det?
Om ditt & datt i stort och litet, men bara positiva!
 2013-01-02, 19:48
Svara | #2 
Raderad
Flitig postare
Reg.datum: 2010-10-21
Inlägg: 696

Jag har svarat flera gånger på den här frågan men svaret kommer inte upp. Provar igen (de andra gångerna var tidigare). Spara en bild på Internet, obs inte Mina bilder, om du inte har någon på Internet förstås. Högerklicka på bilden och spara bildadress. Inte bild eller URL.  Gå hit, klicka på bildikonen så får du upp klistra in URL bildadress, gör det och sedan lägg till bild. Då ska den finnas där. För mig fungerar det endast med FF. De andra finns inte alternativet bildadress med hos mig. Hoppas den här bilden kommer upp nu, för så kommer det att se ut.   Lycka till


Att sikta för högt kan sluta i platt fall
Du måste vara inloggad för att kunna svara på tråden!