Vi använder cookies
Vi använder cookies och annan spårningsteknik för att förbättra din surfupplevelse på vår webbplats, för att visa dig personligt innehåll och riktade annonser, för att analysera vår webbplatstrafik och för att förstå var våra besökare kommer ifrån. För att ta reda på mer, läs vår cookiepolicy och integritetspolicy.
Genom att välja 'Jag godkänner' godkänner du vår användning av kakor och annan spårningsteknik.
  
Du är här: Forum » Allmänt » Dator & Internet » Sökruta
 2014-01-08, 23:20
Svara | #1 
Raderad
Nykomling
Reg.datum: 2013-03-09
Inlägg: 8
Sökruta

Jag har fått upp en sökruta som heter Ask, vill inte ha den men det går inte att ta bort den, har gjort allt som det står att man ska göra men den är kvar ändå. Även google startsida har försvunnit för mig. 

Kan någon hjälpa mig?

Tacksam för svar/Tinna 

 2014-01-09, 16:45
Svara | #2 
Raderad
Gröngöling
Reg.datum: 2010-12-13
Inlägg: 64

Följ anvisningarna i denna länk så fixar det sig nog:

http://se.pcthreat.com/parasitebyid-29912se.html

 2014-01-11, 16:47
Svara | #3 
Raderad
Nykomling
Reg.datum: 2013-03-09
Inlägg: 8
Tack för hjälpen det fungerade, oh vad skönt!! Trevlig helg!! 
 2016-10-10, 13:59
Svara | #4 
Raderad
Nykomling
Reg.datum: 2016-10-10
Inlägg: 15

                                                                          Hej 

Vilken webläsare kör du på? 

Fall du kör på Google Chrome så 

  1.  Tryck in på inställningar   chrome://settings/  (kopiera länken med tangenterna CTRL +  C ) eller högerklickar och tryck på kopiera. Sedan tar du den upp till där du söker och trycker CTRL + V och sen ENTER när det kommit upp där uppe.
  2. Sen ser du där det står SÖK inne på inställningar där väljer du vilken sökmotor du vill ha
  3. Sen är det klart 

                                                                                  MVH Johannes Larsson 




Där kan du välja vilken sökmotor du vill ha 

Du måste vara inloggad för att kunna svara på tråden!