Vi använder cookies
Vi använder cookies och annan spårningsteknik för att förbättra din surfupplevelse på vår webbplats, för att visa dig personligt innehåll och riktade annonser, för att analysera vår webbplatstrafik och för att förstå var våra besökare kommer ifrån. För att ta reda på mer, läs vår cookiepolicy och integritetspolicy.
Genom att välja 'Jag godkänner' godkänner du vår användning av kakor och annan spårningsteknik.
  
Du är här: Forum » DinStartsida » Önskemål » !!! Bästa dinstartsida.se !!!
 2015-07-08, 11:05
Svara | #1 
Raderad
Mycket flitig postare
Reg.datum: 2010-11-11
Inlägg: 594
!!! Bästa dinstartsida.se !!!
Varför kan inte jag ta bort inlägg eller ändra i Veckans Fråga förstår jag inte.
I väderprognosen är det inga problem att ta bort eller ändra inlägget vecka efter vecka men i Veckans Fråga har du en Timma på dig sen är det kört.
Jag vill kunna ta bort Mitt inlägg eller kunna ändra även efter en timma.
När blir det verklighet Frågas !?
Vänligen Tommy/Viking !
Ingen planerar för att Misslyckas, Det är bara det Att vissa människor Misslyckas med att Planera.
 2015-07-08, 16:02
Svara | #2 
010
Medlem
Reg.datum: 2012-11-21
Inlägg: 67

Det hoppas jag aldrig blir verklighet Tommy. Det innebär ju att en skribent ena stunden kan skriva va skit som hellst och sen radera det och neka till att ha skrivit. Om man inte kan stå för det man skriver så ska man inte skriva alls. 

Skjut inte upp till morgondagen det du kan göra idag
 2015-07-09, 08:20
Svara | #3 
Raderad
Mycket flitig postare
Reg.datum: 2010-11-11
Inlägg: 594


DU HAR FULLSTÄNDIGT RÄTT 010   

TÄNKTE INTE PÅ DET.
NATURLIGTVIS SKALL DET INTE GÅ ATT ÄNDRA .


 
Ingen planerar för att Misslyckas, Det är bara det Att vissa människor Misslyckas med att Planera.
Du måste vara inloggad för att kunna svara på tråden!