Vi använder cookies
Vi använder cookies och annan spårningsteknik för att förbättra din surfupplevelse på vår webbplats, för att visa dig personligt innehåll och riktade annonser, för att analysera vår webbplatstrafik och för att förstå var våra besökare kommer ifrån. För att ta reda på mer, läs vår cookiepolicy och integritetspolicy.
Genom att välja 'Jag godkänner' godkänner du vår användning av kakor och annan spårningsteknik.
  
Du är här: Forum » Allmänt » Dator & Internet » Wifog blir betaloperatör
 2015-09-25, 12:23
Svara | #1 
zacke1
Nykomling
Reg.datum: 2015-08-23
Inlägg: 6
Wifog blir betaloperatör

Gratisoperatören Wifog blir betaloperatör. Tidigare har man kostnadsfritt surfat och fått samtalstid mot att man ser ett rimligt antal reklamfilmer, deltagit i enkäter och köpt varor(kickback)

Nu ska Wifog börja införa ett poängsystem. Man kan vara kvar som gratiskund men man måste se 600 reklamfilmer per månad för att hålla abonnemanget aktivt. 

Det blir inte mycket kvar till surf och samtal. För dom flesta blir det väl orimligt att vara kvar som gratiskund.

Är det någon som har erfarenhet av Wifog eller har kommentarer ?

 2015-09-28, 09:31
Svara | #2 
Raderad
Mycket flitig postare
Reg.datum: 2010-11-11
Inlägg: 594
Aldrig någonsin jag skulle utsätta mig för dylik Järntvätt.

Vem i helskotta gör det frågar jag mig.?

600 reklamfilmer i månaden låter Galet Ja ta-mig-fan Sjukt.
Jag har 3 och är supernöjd.
Betalar ungefär 175-200 kr i månaden och då ringer jag allt jag behöver.
SMSar till alla 3 kunder helt gratis och ibland kan det bli upp till 2-300 sms per månad.
Har 3GB surf som jag klarar mig utmärkt med och som ingår i priset.
Stackars er som måste sälja er till Wifog men nöden har LA ingen lag som det så vackert heter.
Byt till 3 om du kan så blir du Nöjd.

Vänligen   Peace  Hello Goodbay 

Ingen planerar för att Misslyckas, Det är bara det Att vissa människor Misslyckas med att Planera.
 2015-09-28, 11:48
Svara | #3 
Raderad
Flitig postare
Reg.datum: 2010-10-21
Inlägg: 696

Det låter inte klokt. Själv kör jag Comviq Senior Finns från 145 - 195:- mån. Det är allt. 6GB surf (för 195.-)  SMS MMS mail obegränsat. Rubbet ingår.    

Att sikta för högt kan sluta i platt fall
 2015-09-28, 14:15
Svara | #4 
zacke1
Nykomling
Reg.datum: 2015-08-23
Inlägg: 6
Jag håller med till 100% Det blir till och byta operatör.

Tack för kommentarer och inlägg.
 2015-09-29, 08:49
Svara | #5 
Raderad
Mycket flitig postare
Reg.datum: 2010-11-11
Inlägg: 594
Hej Igen zacke1 !

Vet inte hur gammal du är om du  går i skolan etcetera men naturligtvis måste du byta operatör direkt som jag ser det ((Men Du bestämmer))

Mysans abonnemang verkar lockande för mig.
Är förövrigt väldigt nöjd med tre som jag haft i 10 år tror jag.


Skaffa dig ett fast abonnemang där det finns många BRA alternativ att välja på i dagens mobilvärd.
Du betalar en fast summa i månaden Då har du koll på dina månadsfakturor och behöver inte vara orolig att dom överskrids och hamnar på 3-4-500 kronor.

Har varit inne och kollat Wifog hemsida just nu.
Kan förstå att det kan vara lockande för unga människor med dålig ekonomi att beställa sim-kort och surfa med Wifog Men det dom vill ha i gengäld är Horribelt.

Bästa
zacke1...Lycka till med ditt eventuella nya abonnemang vad du än väljer.

Vänligen    Peace     Hello Goodbay  
Ingen planerar för att Misslyckas, Det är bara det Att vissa människor Misslyckas med att Planera.
 2015-09-29, 15:32
Svara | #6 
Just Me
Novis
Reg.datum: 2010-11-24
Inlägg: 130
Måste pusha för abonnemanget Hallon. För 299/mån får man fria samtal, fria sms/mms, så mycket man orkar o vill samt 22GB surf. Inga fakturor då det dras direkt varje månad.
Just Me
Du måste vara inloggad för att kunna svara på tråden!