Vi använder cookies
Vi använder cookies och annan spårningsteknik för att förbättra din surfupplevelse på vår webbplats, för att visa dig personligt innehåll och riktade annonser, för att analysera vår webbplatstrafik och för att förstå var våra besökare kommer ifrån. För att ta reda på mer, läs vår cookiepolicy och integritetspolicy.
Genom att välja 'Jag godkänner' godkänner du vår användning av kakor och annan spårningsteknik.
  
Du är här: Forum » Allmänt » Övrigt » Fredagskul
 2015-10-16, 15:17
Svara | #1 
Just Me
Novis
Reg.datum: 2010-11-24
Inlägg: 130
Fredagskul

Glenn från Göteborg tyckte att det var dags för en ansiktslyftning och gav sig själv det som en födelsedagspresent.  40 000 kronor fattigare men med ett yngre ansikte, kom Glenn nöjd ut. På vägen hem från doktorn köpte han en tidning och passade på att fråga damen i affären hur gammal hon trodde att han var. -Runt 35, trodde hon.  Han svarade glatt att han faktiskt var 47.  Eftersom han var lite hungrig så passade han på att stanna till på McDonalds på Avenyn. Väl framme i kassan ville han återigen kontrollera att han såg yngre ut. Så han frågade tjejen i kassan hur gammal hon trodde att han var. Hon trodde att han var 29. Han log och sa, -Jag fyller faktiskt 47 idag. En stund senare på spårvagnshållplatsen, när han stod o väntade på spårvagnen hem, så han en gammal dam bredvid sig, och passade på att fråga samma fråga igen. -Jag är 88 år och har dålig syn, men när jag var ung så hade jag en säker metod att kontrollera en mans ålder. Jag brukade stoppa in handen i hans byxor och känna efter, och jag prickade alltid rätt. Glenn tänkte en stund och tittade sig omkring så att det inte var någon där, så, varför inte? Efter att den äldre damen klämt o känt, vridit o vänt en bra stund så sa hon med ett nöjt leende -Du är 47 år! Glenn såg helt förvånad ut och frågade hur hon kunde veta det? Damen log mycket brett och svarade, -Jag stod bakom dig i kön på McDonalds!

Just Me
 2015-10-16, 16:39
Svara | #2 
010
Medlem
Reg.datum: 2012-11-21
Inlägg: 67
Skjut inte upp till morgondagen det du kan göra idag
 2015-10-17, 08:43
Svara | #3 
Raderad
Mycket flitig postare
Reg.datum: 2010-11-11
Inlägg: 594
Just Me    

PS::Möter Glenn från Göteborg ibland och senast var i Nordstan några månader sedan.
Känare Glenn sa jag när vi möttes en bit ifrån varandra Han log och Känade tillbaka::Ds

Den Glenn jag mötte då var Glenn Hysén.
Ingen planerar för att Misslyckas, Det är bara det Att vissa människor Misslyckas med att Planera.
Du måste vara inloggad för att kunna svara på tråden!