Vi använder cookies
Vi använder cookies och annan spårningsteknik för att förbättra din surfupplevelse på vår webbplats, för att visa dig personligt innehåll och riktade annonser, för att analysera vår webbplatstrafik och för att förstå var våra besökare kommer ifrån. För att ta reda på mer, läs vår cookiepolicy och integritetspolicy.
Genom att välja 'Jag godkänner' godkänner du vår användning av kakor och annan spårningsteknik.
  
Du är här: Forum » Allmänt » Övrigt » ?? Foton Som Försvinner ??
 2015-10-29, 09:30
Svara | #1 
Raderad
Mycket flitig postare
Reg.datum: 2010-11-11
Inlägg: 594
?? Foton Som Försvinner ??
  Bästa DinStarsida Medlemmar   

Jag har ibland lagt in foton mm av olika slag för att muntra upp vårt Forum med lite Glada Tillrop.

Saken är den att på många av mina inlägg där foton är Huvudsaken försvinner från sidan.
Det enda som finns kvar är en liten obetydlig liten fyrkant i vänstra hörnet men fotot är borta.
Har talat med Admin/Joakim och han känner till detta fenomen.
Jag berättade för honom att det känns en aning snopet om gamla inlägg speciellt foton försvinner från forumsidan helt plötsligt.
Joakim har ingen skuld till detta och han berättade hur det gick till när fotona försvinner men Tyvärr minns jag inte exakt vad Joakim sa och hur dom försvinner.
Jag hoppas i-alla-fall att Joakim fixar det så att foton med text finns kvar i äldre inlägg.

Kommer det in Nya Medlemmar eller Gamla Medlemmar som vill se inlägg som är lite äldre och ser att mer än Halva inlägget är borta fattar Nada 

Vänligen  Peace  HelloGoodbye 
Ingen planerar för att Misslyckas, Det är bara det Att vissa människor Misslyckas med att Planera.
 2015-10-29, 09:31
Svara | #2 
Raderad
Mycket flitig postare
Reg.datum: 2010-11-11
Inlägg: 594
Ingen planerar för att Misslyckas, Det är bara det Att vissa människor Misslyckas med att Planera.
 2015-10-29, 09:32
Svara | #3 
Raderad
Mycket flitig postare
Reg.datum: 2010-11-11
Inlägg: 594
Ingen planerar för att Misslyckas, Det är bara det Att vissa människor Misslyckas med att Planera.
 2015-10-29, 09:32
Svara | #4 
Raderad
Mycket flitig postare
Reg.datum: 2010-11-11
Inlägg: 594
Ingen planerar för att Misslyckas, Det är bara det Att vissa människor Misslyckas med att Planera.
 2015-10-29, 09:32
Svara | #5 
Raderad
Mycket flitig postare
Reg.datum: 2010-11-11
Inlägg: 594
Ingen planerar för att Misslyckas, Det är bara det Att vissa människor Misslyckas med att Planera.
 2015-10-29, 09:33
Svara | #6 
Raderad
Mycket flitig postare
Reg.datum: 2010-11-11
Inlägg: 594
Ingen planerar för att Misslyckas, Det är bara det Att vissa människor Misslyckas med att Planera.
 2015-10-29, 09:34
Svara | #7 
Raderad
Mycket flitig postare
Reg.datum: 2010-11-11
Inlägg: 594
Ingen planerar för att Misslyckas, Det är bara det Att vissa människor Misslyckas med att Planera.
 2015-10-29, 09:34
Svara | #8 
Raderad
Mycket flitig postare
Reg.datum: 2010-11-11
Inlägg: 594
Ingen planerar för att Misslyckas, Det är bara det Att vissa människor Misslyckas med att Planera.
 2015-10-29, 09:36
Svara | #9 
Raderad
Mycket flitig postare
Reg.datum: 2010-11-11
Inlägg: 594
   DEN VITA STENEN   

Ingen planerar för att Misslyckas, Det är bara det Att vissa människor Misslyckas med att Planera.
 2015-10-30, 18:00
Svara | #10 
Raderad
Flitig postare
Reg.datum: 2010-10-21
Inlägg: 696

Har ibland råkat ut för samma sak både på min blogg och på andras men oftast finns de där igen  vid ett senare tillfälle. Inte alltid men ofta. Vet inte heller varför det blir så. Men om du pratar om dina senaste bilder så syns de från min sida om  datorn ialla fall.

Ps Matar också fåglar från balkongen. Hyresvärden tyckte jag skulle göra det när han märkte hur intresserad av fåglar jag är.

Det var bara att tacka och buga och fåglarna är glada.

En fin helg till er också 

Att sikta för högt kan sluta i platt fall
 2015-10-31, 08:56
Svara | #11 
Raderad
Mycket flitig postare
Reg.datum: 2010-11-11
Inlägg: 594
Tack Mysan  

Inte dom senaste fotona dom finns kvar men jag har vart inne och kollat gamla inlägg med nästan bara foto och dom är Borta på många inlägg.
Har som sagt talat med Admin Joakim och han känner till Problemet.
Hälsa din Hyresvärd från mig och mina Fåglar från Göteborg:Skratt::Skratt !!  
När jag slänger ut mat brukar jag kolla noga dom andra balkongerna att inga tjuvkikar.
Det man inte vet har man inte ont utav brukar jag säga.
Finns alltid någon som störs sig på det mesta.



HelloGoodbye  Och Fortsatt Trevlig Helg  

Ingen planerar för att Misslyckas, Det är bara det Att vissa människor Misslyckas med att Planera.
 2015-10-31, 17:08
Svara | #12 
Raderad
Flitig postare
Reg.datum: 2010-10-21
Inlägg: 696

Jo det är nog äldre inlägg jag har upptäckt det på. Om Jocke vet om det är det nog snart fixat.

Jag ska hälsa, nu har de flugit hem och lagt sig men i morgon..

Jag har matstation på balkongen plus ett par extra rör för mindre frön så de inte ramlar ut. Så det hamnar bara på min balkong det de skräpar ner.

♬♪♫ ヾ(*・。・)ノ ♬♪♫

Att sikta för högt kan sluta i platt fall
 2015-11-01, 09:17
Svara | #13 
Raderad
Mycket flitig postare
Reg.datum: 2010-11-11
Inlägg: 594
Ja Du har rätt Mysan.
Det gäller att mata inom Sitt revir så-att-säga.
Om alla med balkonger skulle slänga ut mat hej vilt kunde det bli ett mindre kaos.
Jag hänger även ut talgbollar men det gör jag i några träd som jag har som favorit och där störs ingen.
Jocke kommer säkert att kunna fixa det.
Jag tänker på nya medlemmar men oxå gamla som kanske vill in och se vad som tagits upp i forumet under året och så är Skälva Poängen Borttagen.!?
Tack för Hälsningen Mysan ! Dom (Mina Fåglar) Blev JätteGlada   


Vänligen   Peace  HelloGoodbye 
Ingen planerar för att Misslyckas, Det är bara det Att vissa människor Misslyckas med att Planera.
 2015-11-01, 09:52
Svara | #14 
Raderad
Mycket flitig postare
Reg.datum: 2010-11-11
Inlägg: 594
Hittade ett foto till som jag Järna vill förmedla på Forumet.
Alla Fåglar Är Vackra men Skatan (Pica Pica) har blivit min favorit genom åren.
Egentligen vet jag inte varför det blivit just Skatan men jag har levt väldigt nära Skatan i minst 30 år och sett vilken Kämpe Skatan är igenom Vår-Sommar-Höst-Vinter.
Mina bostäder har gjort så att jag levt nära naturen men ändå nära Centrum och i och med det sett Skatan inpå Knuten.
Klok-Arbetsam-Du Kan Lita På En Pica Pica En Kämpe.




 HelloGoodbye För Nu  
Ingen planerar för att Misslyckas, Det är bara det Att vissa människor Misslyckas med att Planera.
 2015-11-01, 16:55
Svara | #15 
Raderad
Flitig postare
Reg.datum: 2010-10-21
Inlägg: 696

Skator är fina och vackra fåglar och roliga. Man kan studera dem i evighet. Hade många skator där jag bodde tidigare och att se när er bygger sina bon är underbart. En liten pinne eller gren som ligger ½ cm fel, det duger inte det är till att göra om och kolla in så det är exakt som det ska vara. Puh blir trött av att tänka på det. Inget fuskbygge där inte.  Och hur de skyddar sina ungar mot katter (f-låt Zigge Lejontass menar inte dig). En gång vann katten, men det är ju deras natur.

Och bilderna jo visst är det så det är att de bara är BORTA som gäller. Och  ingen kan ju tagit dem heller för de försvinner ju inte bara hux flux, bara ägaren som kan se om någon varit  där.

Hoppas du haft en fin söndag.  Underbar bild du har.

Att sikta för högt kan sluta i platt fall
 2015-11-02, 09:14
Svara | #16 
Raderad
Mycket flitig postare
Reg.datum: 2010-11-11
Inlägg: 594
Ja Mysan !

Pica-Pica är en Underband Fågel:Håller helt med dig.
På tal om katter och Fåglar.Gråsten min förra katt tog en liten Blåmes på balkongen.
Tyvärr han jag inte fram innan den lilla stackaren fick sätta livet till.
Gråsten tog Tre stycken och två överlevde.
Zigge har tyvärr oxå tagit en liten Blåmes som fick sätta livet till.
Min balkong är som ett extra rum på somrarna och mina Cats trivs bättre där än inne.

Joakim kommer säkert att kunna fixa detta med foto som helt plötsligt försvinner.
Han vet om problemet som jag inte mins hur det gick till men han berättade för mig varför foton kan försvinna från forumet.

Våran Söndag har varit Underbar och Hoppas Naturligtvis Din Söndag varit Dito.

Nu önskar Jag å Zigge/Lejontass Dig Mysan    och Alla Andra en Underbar vecka 45.

Vänligen  HelloGoodbye 
Ingen planerar för att Misslyckas, Det är bara det Att vissa människor Misslyckas med att Planera.
Du måste vara inloggad för att kunna svara på tråden!