Vi använder cookies
Vi använder cookies och annan spårningsteknik för att förbättra din surfupplevelse på vår webbplats, för att visa dig personligt innehåll och riktade annonser, för att analysera vår webbplatstrafik och för att förstå var våra besökare kommer ifrån. För att ta reda på mer, läs vår cookiepolicy och integritetspolicy.
Genom att välja 'Jag godkänner' godkänner du vår användning av kakor och annan spårningsteknik.
  
Du är här: Forum » Allmänt » Dator & Internet » Apple
 2016-03-29, 08:05
Svara | #1 
Steven
Nykomling
Reg.datum: 2012-10-29
Inlägg: 24
Apple
Jag har en ny iPhone och en ny iPad. Ingen av dessa fungerar idag. Liksom miljoner likadana i hela världen. Nånting hände för några dagar sedan. Expressen skrev om problemen igår. Jag hoppas nu att Apple snabbt kommer med ett svar på hur detta skall lösas
Steven
 2016-03-29, 08:26
Svara | #2 
Just Me
Novis
Reg.datum: 2010-11-24
Inlägg: 130
Tråkigt när tekniken, som vi idag förlitar oss på så mycket,  inte fungerar. Det visar hur sårbara vi är när det gäller den biten. Hoppas att det löser sig för er alla som är drabbade. 
Just Me
 2016-03-30, 08:24
Svara | #3 
Steven
Nykomling
Reg.datum: 2012-10-29
Inlägg: 24

Hoppas jag också. Det var en uppdatering av iOS som gjorde att allt blev fel. Nu har jag kunna komma in och läsa en del om jag växlar till croome, firefox mm. I min startsida (dinstartsida.se) har jag en massa favoriter samlade. Där är det totalt låst. Inte en enda favorit kan jag öppna. Om detta har med iOS eller startsidan att göra vet jag ej. 

Jag tror det var för minst 150 år sedan man uppfann glödlampan. På och den lyser, Av och den släcks. Eller On Off. Fungerar fortfarande. Då det gäller datorer och telefoner så ligger man idag långt efter denna enkelhet.

Steven
Du måste vara inloggad för att kunna svara på tråden!