Vi använder cookies
Vi använder cookies och annan spårningsteknik för att förbättra din surfupplevelse på vår webbplats, för att visa dig personligt innehåll och riktade annonser, för att analysera vår webbplatstrafik och för att förstå var våra besökare kommer ifrån. För att ta reda på mer, läs vår cookiepolicy och integritetspolicy.
Genom att välja 'Jag godkänner' godkänner du vår användning av kakor och annan spårningsteknik.
  
Du är här: Forum » Allmänt » Dator & Internet » Varning för softonic
 2016-04-12, 21:14
Svara | #1 
Raderad
Nykomling
Reg.datum: 2016-02-02
Inlägg: 3
Varning för softonic

                                                                          Hej 

Jag skulle ladda ner ett spel till min laptop från Softonic. Det laddades ner men när det var färdigt så var där andra saker som också laddades ner till min dator. Jag tog bort både spelet och de andra sakerna men de sakerna kom in på datorn igen jag gjorde samma sak en gång till men det hände samma sak igen det kommer virus med när man installerar saker från den sidan 


Webbsidan är: http://en.softonic.com/windows 


                                                                    MVH Johannes Larsson 

 2016-08-12, 17:32
Svara | #2 
Raderad
Nykomling
Reg.datum: 2016-08-12
Inlägg: 2
Jag har laddat ner massa saker där men det kommer inte virus!
VilhelmForever10
 2016-10-10, 13:43
Svara | #3 
Raderad
Nykomling
Reg.datum: 2016-10-10
Inlägg: 15

Det kan vara vissa program som där inte kommer virus med men det var det spelet jag skulle ladda ner då som där kom en jäkla massa annat skit med. Så jag avbröt installationen men de installerade ändå något. Sen kom där upp att HOT HAR UPPTÄCKS så jag tog bort de programmen och startade om datorn men se var de där igen. Även fast jag INTE gick in på internet så gick datorn in på internet av sig själv och gick in på en JÄKLA massa sidor som inte är så bra. Så jag fick återställa min dator till fabriks inställningarna så som den var när den var ny. 

                                                                                    MVH Johannes Larsson 

Du måste vara inloggad för att kunna svara på tråden!