Vi använder cookies
Vi använder cookies och annan spårningsteknik för att förbättra din surfupplevelse på vår webbplats, för att visa dig personligt innehåll och riktade annonser, för att analysera vår webbplatstrafik och för att förstå var våra besökare kommer ifrån. För att ta reda på mer, läs vår cookiepolicy och integritetspolicy.
Genom att välja 'Jag godkänner' godkänner du vår användning av kakor och annan spårningsteknik.
  
Du är här: Forum » Allmänt » Övrigt » rabatter
 2017-02-23, 19:02
Svara | #1 
Raderad
Nykomling
Reg.datum: 2017-02-23
Inlägg: 1
rabatter
Hej, mitt namn är Patrik.
Jag tror alla försöker spara genom att bevaka rabatter eller köpa de billigare märke.
Hur sparar ni? Berätta lite vad är mer viktig till er att spara på?
t.ex. köpa kläder eller teknik, motorcyckel eller bildelar?
med vänliga hälsninagr
 2017-02-23, 19:44
Svara | #2 
Raderad
Nykomling
Reg.datum: 2016-08-15
Inlägg: 6

Välkommen till forumet Patrik! Jag köper ofta kläder på Asos. Brittisk sida som har många svenska kunder. Inga skatter och andra avgifter. På nätet kan du hitta en rabatt som t.ex http://promocodius.com/se/butiker/asos-rabattkod. Dyra kläder ska ma köpa billigt.

Hoppas på nya bekantskaper.
 2017-04-09, 18:52
Svara | #3 
Raderad
Nykomling
Reg.datum: 2017-04-09
Inlägg: 4

Hej Patrik!

Jag har koll på lite rabatter för tillfället:

Dustin.se har just nu stora rabatter, mellan 10-50%. Jag såg bland annat en laptop på 15% rabatt, jag är osäker på om det är någon form av sommarrea.

Billiga knivar erbjuder just nu rabatt på alla knivar med koden: allaknivar1703 (går vidare till knivshop). Gillar man knivar och köper online så är det inte helt fel. Räcker till nästa månad, tror jag.

komplett.se har just nu "superweekend". Jag har inte hittat så mycket bra här. Det fanns ett headset som såg rätt bra ut, med 13% rabatt. Osäker på om det är värt det, dock. Dessutom har jag nyligen köpt hörlurar, så jag behöver inga nya. Även om det är billigt för tillfället. :-)

Hos specsavers så funkar rabattkodenLINSER15

Jag tror iaf att den fortfarnde är aktuell.

 2017-04-24, 13:51
Svara | #4 
Raderad
Nykomling
Reg.datum: 2017-04-24
Inlägg: 2

Arbetskläder A&O erbjuder sina kunder kvalitativa, funktionella och prisvärda arbetskläder, arbetsskor, arbetshandskar och personlig skyddsutrustning

10% rabatt på din beställning hos Arbetskläderna.

RABATTKOD: NYKUND


 2017-05-05, 10:58
Svara | #5 
Raderad
Nykomling
Reg.datum: 2017-04-09
Inlägg: 4

Kom över en annan sida som hade lite rabatter, i alla fall för en vecka sen:

Komplett har väl i övrigt någon form av datorkampanj nu precis innan sommaren?

Aktad hade någon form av kampanj för träningsgrejer. Jag köpte aldrig något, men de refererade till något proteinpulver som var nedsatt. Minns ej hur mycket. Tror att man behövde gå in på deras artikel om protein för att se den dock

CDon.com har rabatter på CD-skivor ner till 50% nu. Plus fri frakt och man kan pröjsa efter midsommar.. Inte så mycket intressant för egen del eftersom jag inte köper CDskivor nuförtiden (A)



 2019-01-23, 01:20
Svara | #6 
Raderad
Nykomling
Reg.datum: 2019-01-23
Inlägg: 2

Har ni skadat knät och söker marknadens bästa knäskydd? 

Just nu får ni 10% rabatt om ni uppger rabattkod: Idrott

Kika in här: Knästöd.se

Knästöd.se
 2019-03-04, 12:55
Svara | #7 
Raderad
Nykomling
Reg.datum: 2019-01-23
Inlägg: 2

Här kommer ytterligare rabatter om ni är ute efter skoinlägg, hälkoppar eller ryggstöd

Skoinlägg och hälkoppar - Hälsporrekliniken

Ryggstöd och ryggbälten mm

Idrottsskadeexperten 

Knästöd.se
 2020-05-05, 23:27
Svara | #8 
Raderad
Nykomling
Reg.datum: 2020-05-05
Inlägg: 3
Killar, var kan jag få pengar för alla dessa kläder? Jag älskar verkligen fashionabla saker, men det kräver mycket pengar. För närvarande har min budget drabbats mycket. Jag är nästan längst ner. Hur kommer jag ut i det vita ljuset igen?
Du måste vara inloggad för att kunna svara på tråden!