Vi använder cookies
Vi använder cookies och annan spårningsteknik för att förbättra din surfupplevelse på vår webbplats, för att visa dig personligt innehåll och riktade annonser, för att analysera vår webbplatstrafik och för att förstå var våra besökare kommer ifrån. För att ta reda på mer, läs vår cookiepolicy och integritetspolicy.
Genom att välja 'Jag godkänner' godkänner du vår användning av kakor och annan spårningsteknik.
  
Du är här: Forum » DinStartsida » Övrigt » Klicka på länkar här på sidan
 2010-11-12, 17:42
Svara | #1 
Raderad
Aktiv medlem
Reg.datum: 2010-11-01
Inlägg: 510
Klicka på länkar här på sidan

Som alla har sett så finns här en del länkar överst i forumet. Dessa ska vi klicka på så mycket som möjligt så Jocke kan få in lite stålar till sidan.

Hepp!

Det är bättre att fråga och verka dum, än att inte fråga och förbli dum.
 2010-11-13, 15:08
Svara | #2 
frogart
Aktiv medlem
Reg.datum: 2010-10-21
Inlägg: 366

Suporting J & J

Mycket  länk-klickande = mera pengar = ännu bättre Startsida

En konstnär är ingenting utan gåvan, men gåvan är ingenting utan arbete.
 2010-11-13, 16:11
Svara | #3 
Raderad
Mycket flitig postare
Reg.datum: 2010-10-25
Inlägg: 1148
Den drömmen om att bo i Amerika verkar gå upp i rök. Uppstarten ev hemsidan tog så lång tid att jag tröttnade. Tjänar Jocke/DS per sekunder eller minuter per uppstart, lär det bli ännu mer i kassakistan.
Beatus, qui prodest, quibus potest
 2010-11-13, 16:14
Svara | #4 
Raderad
Mycket flitig postare
Reg.datum: 2010-10-25
Inlägg: 1148
Såg för sent att hemsidorna byts. så drömmen om Amerika Så nu får jag väl gå här och sukta.
Beatus, qui prodest, quibus potest
 2010-11-13, 23:10
Svara | #5 
Jocke
Administratör
Reg.datum: 2010-10-21
Inlägg: 193

Det är väldigt trevligt att se att ni vill hjälpa oss och det uppskattas väldigt mycket  

....men tyvärr blir inte de som leverera reklamen till oss så glad om vi alt. någon annan på sidan uppmuntrar till klickande utan substans och dem läsar om det. Risken blir då att vi inte får in några reklampengar

Det finns andra bra sätt som ni kan hjälpa oss med och det är att sprida ordet om DinStartsida för alla ni känner, dvs ju fler som använder sidan desto mer intäkter får vi och kan fortsätta att driva och utveckla sidan.

Ha en fortsatt trevlig helg!

Det är vid gränsen av smärta och lidande som männen skiljs från pojkarna. // Emil Zatopek
 2010-11-24, 16:22
Svara | #6 
frogart
Aktiv medlem
Reg.datum: 2010-10-21
Inlägg: 366
Oj, jisses då! Ska inte skriva uppmanande mera...ajabaja på mej!!!
En konstnär är ingenting utan gåvan, men gåvan är ingenting utan arbete.
 2010-11-24, 16:45
Svara | #7 
Raderad
Flitig postare
Reg.datum: 2010-10-21
Inlägg: 696

Hur är det med handen frogart?

Kör du pekfinger eller höger?

Kul att du är med här igen hur du än gör.

 

Ha det gött 

Att sikta för högt kan sluta i platt fall
 2010-11-28, 13:25
Svara | #8 
frogart
Aktiv medlem
Reg.datum: 2010-10-21
Inlägg: 366

Ojoj, jag har så ont! Visste inte att det kunde kännas så med "båtbenet" av... men skam den som ger sej...inte jag inte!! Har ju brutit mej förr 

Jag skriver (darrigt o ryckigt) med vänster fingrar allafall. Försökte med höger men då flög pekaren iväg åt alla håll utom där jag skulle ha den 

Det är så kul att läsa o kommentera på Forumet att jag bara inte kan låta det vara, ont eller inte ont 

 En fin 1:a Advent Mysan!

En konstnär är ingenting utan gåvan, men gåvan är ingenting utan arbete.
 2010-12-19, 23:23
Svara | #9 
Raderad
Medlem
Reg.datum: 2010-11-11
Inlägg: 174

Jag brukar kika på rätt många länkar och då får man ju en hel del tips också.

Det går frammåt i alla fall. Mycket händer och sker och det skall ni ha beröm för.

Klicka på länkarna.

klossen
Du måste vara inloggad för att kunna svara på tråden!