Vi använder cookies
Vi använder cookies och annan spårningsteknik för att förbättra din surfupplevelse på vår webbplats, för att visa dig personligt innehåll och riktade annonser, för att analysera vår webbplatstrafik och för att förstå var våra besökare kommer ifrån. För att ta reda på mer, läs vår cookiepolicy och integritetspolicy.
Genom att välja 'Jag godkänner' godkänner du vår användning av kakor och annan spårningsteknik.
  
Du är här: Forum » DinStartsida » Felrapporter » Komma in på sidorna
 2019-08-27, 00:47
Svara | #1 
Raderad
Flitig postare
Reg.datum: 2010-10-21
Inlägg: 696
Komma in på sidorna

Varför har det blivit så svårt att komma in på de olika sidorna på Startsidan. Jag får svaret att jag är okänd och kan inte vara med här eller att jag är okänd, ej registrerad, och jag kommer inte få svar. Varför? Jag har ju varit här flera år.



Hoppas på svar.   Mysan 

Att sikta för högt kan sluta i platt fall
 2019-09-18, 06:48
Svara | #2 
Pembe
Nykomling
Reg.datum: 2015-02-23
Inlägg: 4
Det är nåt konstigt med min Startsida oxå. Jag måste logga in varje gång jag sätter på datorn.
Även klicka OK att jag accepterar cookies.
Blir så irriterad för så här har det ju inte varit förut.
Det ser ut som att jag är inloggad när jag öppnar webbläsaren, men sen när jag väljer
Senaste session ( Jag har några flikar som jag sparar och vill ha uppe samtidigt) 
då när jag vill kolla Forum eller Min sida så visar det sig att jag är utloggad och måste logga in.

Det är bättre att bli lurad då och då, än att ständigt gå och vara misstänksam. - B.C. Forbes
Du måste vara inloggad för att kunna svara på tråden!