billiga resor
Du är här: Hjälp » Vykort
  1. Varför kommer inte mitt vykort fram till mottagaren?
    Den absolut vanligaste orsaken är att man har stavat fel på mottagarens e-postadress. Dvs det är viktigt att dubbelkolla mottagare-postadress!

    Andra vanliga orsaker är följande:

    • Mottagaren finns ej längre.
    • Mottagarens e-postlåda är full och kan inte ta emot fler meddelande.
    • E-postmeddelandet från oss har fastnat i spam-skyddet hos mottagaren.
    • Mottagaren är frånvarande, dvs kan vara på semester och kan inte läsa vykorten just nu.


  2. Behöver jag bli medlem för att skicka ett vykort?
    Nej, men som medlem får du tillgång till fler finesser som t.ex historik över dina skickade vykort samt att du även kan utnyttja alla andra funktioner som finns på DinStartsida.se.

  3. Hur länge ligger vykortet kvar hos Er?
    Ditt vykort ligger kvar hos oss i 30 dagar efter det har skickats. Som medlem kan du välja att spara det mottagna vykortet.

  4. Hur vet jag om mitt vykort har kommit fram?
    Tyvärr finns det inget sätt för oss att se om vykortet har kommit fram. Men du kan begära att få ett läskvitto, dvs få ett meddelande när mottagaren har tittat på vykortet. I de fall som avsändaren t.ex har stavat fel på mottagarens e-postadress skickar vi en varning till avsändaren att meddelandet inte har kommit fram.

  5. Var någonstans hittar jag vykortet som jag har fått via ett e-postmeddelande?
    I e-postmeddelandet du fick från DinStartsida.se hittar du en länk till vykortet. Skulle inte länken fungerar kan du hämta ditt vykort genom att ange koden som också finns i meddelandet på följande sida: Hämta ditt vykort

  6. Varför syns inget betyg, fast jag har gett ett?
    För att ett vykort skall få ett synligt betyg krävs minst 5 röster.

  7. Vågar jag ange min e-postadress i Er tjänst, dvs skickar ni ut reklam?
    Vi kommer ALDRIG att lämna ut er e-postadress till en tredjepart eller att själva skicka ut reklam till e-postadresser som matas in i vykorttjänsten.