Vi använder cookies
Vi använder cookies och annan spårningsteknik för att förbättra din surfupplevelse på vår webbplats, för att visa dig personligt innehåll och riktade annonser, för att analysera vår webbplatstrafik och för att förstå var våra besökare kommer ifrån. För att ta reda på mer, läs vår cookiepolicy och integritetspolicy.
Genom att välja 'Jag godkänner' godkänner du vår användning av kakor och annan spårningsteknik.
  
Du är här: Forum » Allmänt » Övrigt » DinStartsida,s Design
 2010-10-26, 19:42
Svara | #1 
Raderad
Mycket flitig postare
Reg.datum: 2010-10-25
Inlägg: 1148
DinStartsida,s Design
Jag blir mer och mer förtjust med hemsidan och dess utformning. Mycket lätt att navigera i. Väl pedagogiskt upplagd. Allt ligger just där man förväntar sig att klicka upp en annan sektor, lätt åtkomligt.
Nu får det bara nog med superlativer.
Lycka till med hemsidan. Må den få många anhängare framöver.
Beatus, qui prodest, quibus potest
 2010-10-27, 10:50
Svara | #2 
Jocke
Administratör
Reg.datum: 2010-10-21
Inlägg: 193

Vi tackar så ödmjukast för dessa ord!

Vi hoppas väldigt mycket på att få fler anhängare när vi släpper v2 till alla!

Det är vid gränsen av smärta och lidande som männen skiljs från pojkarna. // Emil Zatopek
 2010-10-27, 12:21
Svara | #3 
Raderad
Mycket flitig postare
Reg.datum: 2010-10-22
Inlägg: 1040
Vi tackar så ödmjukast för dessa ord!  Efter dessa ord finns en fyrkantig ruta med pricka i blå och röda.

Ska det vara en bild? I såfall kan inte jag se den"
Tjohejsan
 2010-10-27, 13:22
Svara | #4 
Raderad
Mycket flitig postare
Reg.datum: 2010-10-25
Inlägg: 1148

thomove! Jag högerklickade på x,et, då får jag påståendet öppna bild eller gå till "Mina bilder"

Jag klickade på Gå till mina bilder, då kommer jag till mitt bildbibliotek. Så Jocke har nog i hastigheten försökt lagt ut från "Egen dator"

Men detta var bara en reflektion fråm min sida. Jocke vet nog bättre..

Ha de!

Beatus, qui prodest, quibus potest
 2010-10-27, 13:29
Svara | #5 
Jocke
Administratör
Reg.datum: 2010-10-21
Inlägg: 193

Problemmet med att några av mina inlägg saknade bilden var att jag körde webbsidorna lokalt på min dator när jag svarade på inläggen och då lagarde den adressen fel till bild!

Skall nu ha uppdaterat alla mina inlägg så bilderna visas rätt!

Det är vid gränsen av smärta och lidande som männen skiljs från pojkarna. // Emil Zatopek
Du måste vara inloggad för att kunna svara på tråden!