Vi använder cookies
Vi använder cookies och annan spårningsteknik för att förbättra din surfupplevelse på vår webbplats, för att visa dig personligt innehåll och riktade annonser, för att analysera vår webbplatstrafik och för att förstå var våra besökare kommer ifrån. För att ta reda på mer, läs vår cookiepolicy och integritetspolicy.
Genom att välja 'Jag godkänner' godkänner du vår användning av kakor och annan spårningsteknik.
  
Du är här: Forum » Off Topic » Testforum » Betalning
 2010-12-20, 22:11
Svara | #1 
Raderad
Medlem
Reg.datum: 2010-11-11
Inlägg: 174
Betalning

Hejsan

När man märker att tiden är mogen för en förlägning och skall betala.

När man väljer bankgiro eller postgiro och markerar något av dem.

Kommer det automatiskt upp kontnumret och OCR-koden då?

Eller kan man göra en direktöverföring mellan kontona. Mellan mitt och ert.

 

klossen
 2010-12-21, 10:41
Svara | #2 
Jocke
Administratör
Reg.datum: 2010-10-21
Inlägg: 193

Du får två påminnelse via e-post att ditt medlemskap håller på att gå ut. Första påminnelsen kommer 3 veckor innan och det andra kommer en vecka innan. Har du inte uppgraderat innan tiden går ut kommer även ett mail som säger att du har nedgraderats till ett vanligt konto. Du hittar även information om hur länge ditt medlemskap gäller under "Mitt konto". Vi kommer även visa på första sidan att ditt medlemskap håller på att gå ut....denna funktion kommer i början av nästa år.

Du får instruktioner om hur du skall betala efter att du har valt någon av betalningsalternativen och ha tryck på knappen "Fortsätt till beställningsidan". Vi använder oss inte av direktöverföring.

Det är vid gränsen av smärta och lidande som männen skiljs från pojkarna. // Emil Zatopek
 2010-12-21, 16:34
Svara | #3 
Raderad
Medlem
Reg.datum: 2010-11-11
Inlägg: 174

Jag har ju v2 och har sett att tiden går ut ett visst datum. Såg det på "Mitt Konto". Kommer det ett inbetalningskort eller informerar du vilken motiv jag kan använda mej av.

Jag har varit med ett tag nu. Må så gott.

klossen
 2010-12-22, 12:45
Svara | #4 
Jocke
Administratör
Reg.datum: 2010-10-21
Inlägg: 193

I påminnelse mailen som går ut 3 och 1 veckan innan guldmedlemskapet upphör står allt du behöver vet för att kunna fortsätta att vara guldmedlem.

God Jul!

Det är vid gränsen av smärta och lidande som männen skiljs från pojkarna. // Emil Zatopek
Du måste vara inloggad för att kunna svara på tråden!