Vi använder cookies
Vi använder cookies och annan spårningsteknik för att förbättra din surfupplevelse på vår webbplats, för att visa dig personligt innehåll och riktade annonser, för att analysera vår webbplatstrafik och för att förstå var våra besökare kommer ifrån. För att ta reda på mer, läs vår cookiepolicy och integritetspolicy.
Genom att välja 'Jag godkänner' godkänner du vår användning av kakor och annan spårningsteknik.
  
Du är här: Forum » DinStartsida » Övrigt » Youtube klipp på DSv2
 2011-01-08, 17:07
Svara | #1 
Raderad
Aktiv medlem
Reg.datum: 2010-11-01
Inlägg: 510
Youtube klipp på DSv2
Vill inte sabba frogharts nya tråd om humor så jag frågar här istället. Hur gör man för att lägga upp YouTube klipp eller Flashfilmer i allmänhet här på DSv2?
Det är bättre att fråga och verka dum, än att inte fråga och förbli dum.
 2011-01-10, 01:09
Svara | #2 
Raderad
Flitig postare
Reg.datum: 2010-10-21
Inlägg: 696

Jag tror inte det går här på 2an.

Det blir senare i bloggarna där fungerar det. Men de är inte klara hit ännu.

Du måste ha embedkod att klistra in. eller avancerade mått och ... minns inte riktigt nu. Men jag har haft en del på bloggen. Om det inte går via länk.. Hmmm ska testa nu får jag se. Men då kommer du nog till sidan klippet finns på och kan inte välja bort liknande.

http://www.youtube.com/watch?v=UILObt2YqQ0

Få se hur det går, de jag hade där han själv sjöng är borttagna då uppläggarna slutat.

Hålle tummarna.  Det är som sagt  via länken.

Att sikta för högt kan sluta i platt fall
 2011-01-10, 01:12
Svara | #3 
Raderad
Flitig postare
Reg.datum: 2010-10-21
Inlägg: 696

Det fungerade. Men jag antar att det inte var så här du menade.

Min största idol. The one and only.

 

Toppenhelg med 24 timmar maraton-Elvis och 2.40 timmar ikväll på TVn. Vilken helg.

Att sikta för högt kan sluta i platt fall
Du måste vara inloggad för att kunna svara på tråden!