Vi använder cookies
Vi använder cookies och annan spårningsteknik för att förbättra din surfupplevelse på vår webbplats, för att visa dig personligt innehåll och riktade annonser, för att analysera vår webbplatstrafik och för att förstå var våra besökare kommer ifrån. För att ta reda på mer, läs vår cookiepolicy och integritetspolicy.
Genom att välja 'Jag godkänner' godkänner du vår användning av kakor och annan spårningsteknik.
  
Du är här: Forum » Allmänt » Övrigt » Livet är värdefullt i rosa...
 2010-10-27, 16:35
Svara | #1 
frogart
Aktiv medlem
Reg.datum: 2010-10-21
Inlägg: 366
Livet är värdefullt i rosa...

 Bröstcancer är kvinnans vanligaste cancersjukdom - mellan 15 och 20 kvinnor insjuknar varje dag. Sjukdomen drabbar framför allt medelålders och äldre. Chansen att bli botad från bröstcancer har ökat de senaste årtiondena. Det beror främst på att allt fler fall upptäcks tidigt, och på att behandlingsmetoderna blivit bättre.

Om Rosa Bandet-kampanjen

Cancerfondens Rosa Bandet-kampanj har som syfte att bekämpa bröstcancer genom att finansiera cancerforskning, sprida kunskap om sjukdomen och väcka opinion. Kampanjen genomförs i år för åttonde gången i rad.


En konstnär är ingenting utan gåvan, men gåvan är ingenting utan arbete.
 2010-10-29, 00:45
Svara | #2 
Raderad
Flitig postare
Reg.datum: 2010-10-21
Inlägg: 696

Här är du ju. Äntligen hittade jag dig igen. Jag ahr saknat dig. Jag har haft lite trassel med trådarna. Ja inte mina egna men här, att hitta underavdelningarna till trådarna.

Så sant med cancern.  men nu tycker jag det blivit lite business av det när de säljer band av alla slag för olika arter av den hemska sjukdomen.

Själv har jag 3 band sedan tidigare. De fungerar nu också. Det är inte priset, där kan de gärna lägga på lite. Utan sättet att gå ut med det.

Hoppas allt är bra med dig. Har som sagt inte sett till dig på ett tag. Nya inlägg ser jag, men kom inte ihåg var.

Men nu blir du inte av med mig.

Ha det gott, för som vanligt är det sängdags.

Vi hörs igen

Kram

Allt gott

Att sikta för högt kan sluta i platt fall
 2010-10-29, 15:17
Svara | #3 
frogart
Aktiv medlem
Reg.datum: 2010-10-21
Inlägg: 366

Hejsan vän, vill inte bli av med dej vet du;)

jag har oxå lite svårt med att hitta...lär väl sej så småningom 

Har jobbat (med J & J) med att göra banners till "dinstartsida" som går att länka med hit. du kan kika på dom här:

http://v2.dinstartsida.se/om/lanka-hit.asp

Jo, jag håller med att det är väl mycket o många saker omkring Rosa bandet och nu när man hörde om lurendrejeriet om Hem & Skola så blir man betänksam...kommer verkligen pengarna man skänker rätt?! Jag hoppas att det jag skickat in blir använt där det ska! En kan ju inte lita på några föreningar snart, verkligen tråkigt.

Vi kan väl skriva till varandra här på ett ställe så vi hittar...är det ok.? Sedan svarar vi och diskuterar med dom andra som vanligt.

En konstnär är ingenting utan gåvan, men gåvan är ingenting utan arbete.
 2010-10-29, 15:19
Svara | #4 
frogart
Aktiv medlem
Reg.datum: 2010-10-21
Inlägg: 366
Till dej Mysan
En konstnär är ingenting utan gåvan, men gåvan är ingenting utan arbete.
Du måste vara inloggad för att kunna svara på tråden!