Vi använder cookies
Vi använder cookies och annan spårningsteknik för att förbättra din surfupplevelse på vår webbplats, för att visa dig personligt innehåll och riktade annonser, för att analysera vår webbplatstrafik och för att förstå var våra besökare kommer ifrån. För att ta reda på mer, läs vår cookiepolicy och integritetspolicy.
Genom att välja 'Jag godkänner' godkänner du vår användning av kakor och annan spårningsteknik.
  
Du är här: Forum » DinStartsida » Önskemål » Bilder - inlägg
 2010-10-27, 17:22
Svara | #1 
Raderad
Flitig postare
Reg.datum: 2010-10-21
Inlägg: 696
Bilder - inlägg

Hoppas jag är på rätt avdelning nu.

Bilder:

När jag hämtar en bild på Internet som jag vill ha sist i inlägget så lägger den sig först hur jag än bär mig åt. Markören på plats längst ner. Jag får dra ner den, men det går inte dra så det rullar ner vartefter utan jag får släppa den här och där tills den är på plats.

Är det något som går att ordna?  OBS Ingen panik. Bara ett önskemål. Ibland passar inte bilden först.

Inlägg:

Det här skrev jag på fel ställe nyss så jag tar upp det här igen också. Att man ser inlägget när man svarar är ju bra och att förhandsgranska likaså. Förhandsgranskning är toppen innan man släpper iväg det.

Men om man får en fråga eller vill svara ändå på någon som skrivit efter trådskaparen. Ja då ser man ju inte vad det var jag skulle svara just där eller där, om minnet är kort alltså eller fler svar krävs. Det går ju öppna en ny flik/sida men en dag så kanske man (läs jag) av misstag råkar stänga ner den sida man skrev på. Tja.., då är det ju bara att börja om igen. Inte så kul alltid tror jag. Det har inte hänt, men man vet aldrig.

Tidigare kunde vi ju se alla inlägg på samma tråd. Nr 4 av 12 exempelvis. Kanske kommer det också?

Det var mina önskningar. Nu ska jag ordna något att äta.  

    (Oops, här damp bilden ner direkt. Jo jag har som sagt haft markören här tidigare också)

 

Att sikta för högt kan sluta i platt fall
 2010-10-27, 17:45
Svara | #2 
Raderad
Mycket flitig postare
Reg.datum: 2010-10-22
Inlägg: 1040
Om man skriver rexten först,och sedan lägger till bilden,kommer den under!
Tjohejsan
 2010-10-27, 19:49
Svara | #3 
Raderad
Flitig postare
Reg.datum: 2010-10-21
Inlägg: 696

Det är  det jag gjort.

Din katt som jag la ner skulle ligga sist, efter jag skrivit,men den gick inte flytta. Den var nog trött.

Nej men skämt åsido, jag skriver alltid först. Sedan får jag se om jag vill ha bild eller ej. Men jag tackar så mycket, du kunde ju inte veta.

 

Att sikta för högt kan sluta i platt fall
Du måste vara inloggad för att kunna svara på tråden!