Vi använder cookies
Vi använder cookies och annan spårningsteknik för att förbättra din surfupplevelse på vår webbplats, för att visa dig personligt innehåll och riktade annonser, för att analysera vår webbplatstrafik och för att förstå var våra besökare kommer ifrån. För att ta reda på mer, läs vår cookiepolicy och integritetspolicy.
Genom att välja 'Jag godkänner' godkänner du vår användning av kakor och annan spårningsteknik.
  
Du är här: Forum » Allmänt » Övrigt » DS - Vanebildande !?
 2011-01-28, 15:39
Svara | #1 
Raderad
Mycket flitig postare
Reg.datum: 2010-10-25
Inlägg: 1148
DS - Vanebildande !?

Hemsidan DS är vanebildande. eller


Har redan t.h. i "Mina favoriter" lagt upp fem direktlänkar i en av mina Avdelningar till olika nivåer på DS hemsida. 
1. Se alla bloggar. 2. Kommentera bloggen. 3. Skriv i bloggen. 4. Min blogg. 5. DS Forum
Vafö dårå sa söder om söder-kisen . Jo då slipper jag scrolla fram "Blogg & Forum" nere t.v. Eftersom jag har förstoring på 125 % - Ser man dåligt så blir det så. Men Nema problema. Det är så bra så.
Blir lite skrajsen bara. Kan detta vara nyttigt. Känns nästan som man blir indoktrinerad. Men ett bra betyg till hemsidan DS måste det ju vara, för jag brukar vara ganska sparsmakad vad jag tittar och fastnar för på Nätet. Inte för jag försöker smörja till mig ett Guldmedlemskap via köksvägen. Skulle inte sitta fel iof.

Men som gammal man inom servicebranchen vet jag vad god reklam kan åstadkomma.
Oftast känner man sig lurad, men inte i detta fallet. Här får man ju vara med och påverka, det gillar jag.
En person sa en gång. Inget är så starkt som ordets makt.

Beatus, qui prodest, quibus potest
 2011-02-03, 03:38
Svara | #2 
Raderad
Gröngöling
Reg.datum: 2011-01-07
Inlägg: 7
Tämligen ofarligt innehåll i den indoktrineringen i så fall, skulle jag vilja säga.....  ;-)
Var snäll.
 2011-02-03, 12:46
Svara | #3 
frogart
Aktiv medlem
Reg.datum: 2010-10-21
Inlägg: 366

Detta bevisar att all reklam är inte dålig reklam...

Som medhjälpare på DS säjer jag stort tack för ditt inlägg!!

En konstnär är ingenting utan gåvan, men gåvan är ingenting utan arbete.
 2011-02-03, 13:11
Svara | #4 
Raderad
Mycket flitig postare
Reg.datum: 2010-10-25
Inlägg: 1148
@frogart - Då fick jag det förklarat.
Varför Du kunde tillverka kaki/rena bakgrunder på denn sajt.
Beatus, qui prodest, quibus potest
Du måste vara inloggad för att kunna svara på tråden!