Vi använder cookies
Vi använder cookies och annan spårningsteknik för att förbättra din surfupplevelse på vår webbplats, för att visa dig personligt innehåll och riktade annonser, för att analysera vår webbplatstrafik och för att förstå var våra besökare kommer ifrån. För att ta reda på mer, läs vår cookiepolicy och integritetspolicy.
Genom att välja 'Jag godkänner' godkänner du vår användning av kakor och annan spårningsteknik.
  
Du är här: Forum » Allmänt » Övrigt » Medlemsantalet
 2011-01-28, 16:18
Svara | #1 
Raderad
Medlem
Reg.datum: 2010-11-11
Inlägg: 174
Medlemsantalet

Jag skrev till Jocke om att det finns 21 aktiva medlemmar här på den nya sajten.

I version v1 kunde man se att det är mera. Här kan jag bara se 21 st. Kommer de övriga att läggas till sinom tid? Man kunde se alla länsvis och Nicknamnen också. Det är kanske en dum fråga men jag undrar bara.

Allt som ni gör och har gjort måste jag också ge beröm. Ni duktiga.

 

klossen
 2011-01-28, 16:38
Svara | #2 
Jocke
Administratör
Reg.datum: 2010-10-21
Inlägg: 193

I version 1 hade vi en publik sida där man kunde se några av våra medlemmar som hade valt att presentera sig publikt, denna sidan är förtillfället bort plockad. Vi får se om vi lägger till den senare.

Angående antalet medlemmar så är de tack lov fler 21 stycken på DSS  De medlemmar som du syftar på är de som aktivit har skrivit något i forumet som förhoppingsvis skall bli fler. Vi har några funktioner som kommer under våren som förhoppningsvis skall göra att vi blir fler här på forumet.

Nu skall jag ta helg, så ha trevlig helg

Det är vid gränsen av smärta och lidande som männen skiljs från pojkarna. // Emil Zatopek
Du måste vara inloggad för att kunna svara på tråden!