Vi använder cookies
Vi använder cookies och annan spårningsteknik för att förbättra din surfupplevelse på vår webbplats, för att visa dig personligt innehåll och riktade annonser, för att analysera vår webbplatstrafik och för att förstå var våra besökare kommer ifrån. För att ta reda på mer, läs vår cookiepolicy och integritetspolicy.
Genom att välja 'Jag godkänner' godkänner du vår användning av kakor och annan spårningsteknik.
  
Du är här: Forum » DinStartsida » Övrigt » Leta bloggar
 2011-01-29, 00:08
Svara | #1 
Raderad
Flitig postare
Reg.datum: 2010-10-21
Inlägg: 696
Leta bloggar

Börjar en ny tråd om bloggar då det var så mycket i den som finns.

När jag går till nästa blogg uppe i högerhörnet så kommer jag ju till blogggar då naturligtvis. Rätt vad det är så är jag på sidan där nyskrivna bloggar och nytillkomna bloggare står, men fortsätter på nästa blogg osv osv, hamnar på nya bloggar lite då och då.

Men varför kommer det helt andra bloggar när jag passerar den sidan varje gång. 4 varv tog det innan jag kom till min egen och den efter mig och ingen har varit med på de tidigare rundorna.

Skulle det inte vara bättre att den nyaste och nya bloggare kom först eller sist.Alltså där det också i mitten står hur man aktiverar sin blogg. För det är också lite irriterande när den dyker upp titt som tätt utan att någon ändring skett där.

Hur kommer det sig? OBS! Det var så förut också så det har inte med nys DSS att göra.

Någon som vet. Annars:   Jocke HJÄLP, ett svar tack. Högsta prioritet (INTE)  

Att sikta för högt kan sluta i platt fall
 2011-01-31, 21:54
Svara | #2 
Raderad
Flitig postare
Reg.datum: 2010-10-21
Inlägg: 696

Nu skriver jag en gång till. Inte för jag är otålig. Absolut inte. Tro mig.

Men idag gjorde jag samma sak och kommer bara till ett fåtal bloggar. Samma hela tiden. Att inte alla är med vet jag säkert, för min egen kommer jag inte till och inte de som är efter, som jag vet vilka det är.

Varför blir det så?

Obs! Ingen brådska. Jag skriver det medan  jag kommer ihåg det bara för jag går inte runt varje dag.

Att sikta för högt kan sluta i platt fall
Du måste vara inloggad för att kunna svara på tråden!