Vi använder cookies
Vi använder cookies och annan spårningsteknik för att förbättra din surfupplevelse på vår webbplats, för att visa dig personligt innehåll och riktade annonser, för att analysera vår webbplatstrafik och för att förstå var våra besökare kommer ifrån. För att ta reda på mer, läs vår cookiepolicy och integritetspolicy.
Genom att välja 'Jag godkänner' godkänner du vår användning av kakor och annan spårningsteknik.
  
Du är här: Forum » Allmänt » Övrigt » Jocke - Spara uppgifter
 2011-01-31, 21:38
Svara | #1 
Raderad
Flitig postare
Reg.datum: 2010-10-21
Inlägg: 696
Jocke - Spara uppgifter

Jocke

Ett litet förslag.  Kan man inte ha en liten ruta där man kan bocka i att "kom ihåg mig" eller liknande när man skriver kommentarer.

Så slipper man skriva i samma uppgifter varje gång.

Sitt namn, e-post och adress?

Det vore inte så dumt.  S n ä l l a !!!!!!    

                                                     

Att sikta för högt kan sluta i platt fall
 2011-01-31, 21:59
Svara | #2 
Raderad
Mycket flitig postare
Reg.datum: 2010-10-25
Inlägg: 1148

Mysan! vore inte så dumt. Jag glömmer att scrolla längst ner och bocka i detta med kommentarer. Därför blev det som det blev. Men nu ska den vara "deaktiverad" För mig låter det som den är ur funktion. Men man lär sig väl med tiden att mycket är tvärt om. 
Men Du Mysan fann på råd. 
Nu får vi se vad Jocke säger/tycker...

Beatus, qui prodest, quibus potest
 2011-02-01, 09:03
Svara | #3 
Raderad
Mycket flitig postare
Reg.datum: 2010-11-11
Inlägg: 594

Hej Mysan
Hur får du in den vackra katten på bild.

Vänligen!!

Ingen planerar för att Misslyckas, Det är bara det Att vissa människor Misslyckas med att Planera.
 2011-02-01, 09:29
Svara | #4 
Raderad
Medlem
Reg.datum: 2010-11-11
Inlägg: 174

Det kan jag hålla med dej om. Vad gäller bloggen så är det inte så många medlemmar som relaterar till den. I fall man vill söka en blogg. Hur kan man göra då?
Ha en bra dag.

klossen
 2011-02-01, 11:59
Svara | #5 
Raderad
Flitig postare
Reg.datum: 2010-10-21
Inlägg: 696

Göteborgare 63

Du väljer en bild på Internet, pass upp på copyright bara.  Högerklicka kopiera  bildadress om du har FF, tryck på bildikonen här där du skriver, klistra in adressen och spara bild.

Med Explorer högerklickar du egenskaper markerar Adress, alltihop det kan finnas mer än det som syns. Ska oftast sluta med jps, men det är inte alltid, bilden kommer ändå.

Kopiera klistra in som med FF.

Jag är inte den bästa på att förklara, men det ska finnas tidigare inlägg här i forumet som du nog förstår bättre. Jag hittar iunte var nu när inte Sök fungerar ännu, men du hittar det nog under övrigt kanske.

 

Lycka till

 

Att sikta för högt kan sluta i platt fall
 2011-02-01, 12:46
Svara | #6 
Raderad
Flitig postare
Reg.datum: 2010-10-21
Inlägg: 696

Grafiker.  Du kan göra som jag gör. På bloggen högst upp till höger går du till nästa blogg, osv osv, det kan ta några varv innan man får upp alla och ibland är det inte heller alla som kommer upp. Det är det enda sättet jag vet.

Med varv menar jag att sidan med nya inlägg och nya bloggare kommer upp då och då.

 

Att sikta för högt kan sluta i platt fall
 2011-02-02, 07:39
Svara | #7 
Raderad
Mycket flitig postare
Reg.datum: 2010-11-11
Inlägg: 594

Tack Mysan för ditt svar.
Vänligen !!!

Ingen planerar för att Misslyckas, Det är bara det Att vissa människor Misslyckas med att Planera.
 2011-02-02, 11:36
Svara | #8 
Jocke
Administratör
Reg.datum: 2010-10-21
Inlägg: 193

Bra idé Mysan, jag har nu lagt till "kom ihåg mina uppgifter" under kommenteringen på bloggarna!

PS! Lägg gärna Era idéer/förslag under forumsavdelningen "Önskemål".

Det är vid gränsen av smärta och lidande som männen skiljs från pojkarna. // Emil Zatopek
 2011-02-02, 11:52
Svara | #9 
Raderad
Flitig postare
Reg.datum: 2010-10-21
Inlägg: 696

Tack Jocke.

Det gick fort. Snabba ryck hos dig. Att du hinner med allt. Pang bara så är det fixat.

Du är TOPPEN.     

Att sikta för högt kan sluta i platt fall
 2011-02-02, 13:18
Svara | #10 
Raderad
Flitig postare
Reg.datum: 2010-10-21
Inlägg: 696

Göteborgare63. jpg ska det vara inte jps, det förstod du nog.

Hoppas det gick bra. När jag läser nu så skulle jag nog inte fatta ett smack själv.

 

 

Att sikta för högt kan sluta i platt fall
 2011-02-02, 13:20
Svara | #11 
Raderad
Flitig postare
Reg.datum: 2010-10-21
Inlägg: 696

Jocke.  Jag ska skärpa mig och komma ihåg Önskemål. Det gjorde jag i och för sig men det var jag själv som skrivit där senast så därför tog jag här.

Ska ALDRIG mer upprepas. (Tror jag).

 

 

Att sikta för högt kan sluta i platt fall
Du måste vara inloggad för att kunna svara på tråden!