Vi använder cookies
Vi använder cookies och annan spårningsteknik för att förbättra din surfupplevelse på vår webbplats, för att visa dig personligt innehåll och riktade annonser, för att analysera vår webbplatstrafik och för att förstå var våra besökare kommer ifrån. För att ta reda på mer, läs vår cookiepolicy och integritetspolicy.
Genom att välja 'Jag godkänner' godkänner du vår användning av kakor och annan spårningsteknik.
  
Du är här: Forum » DinStartsida » Övrigt » Jocke -Logga in igen
 2011-02-06, 00:19
Svara | #1 
Raderad
Flitig postare
Reg.datum: 2010-10-21
Inlägg: 696
Jocke -Logga in igen

Jocke

När jag ska titta om jag haft en sak tidigare på bloggen så öppnar jag en ny flik/fönster, skriver in adressen och vips är den blå färgen tillbaka, den har jag bytt ut, och jag måste logga in igen fast jag håller på att skriva.

Varför?

En sak till på en gång. Varför måste jag gå tre vägar för att få in bild i bloggen. Förut räckte det ju med att jag valde den nedladdade, men det går inte nu då kommer föregående upp, har provat flera gånger.

Jag måste först klicka på Utseende och där infoga?  Hoppas det gamla kommer tillbaka, det här är lite frustrerande.

Att sikta för högt kan sluta i platt fall
 2011-02-07, 11:18
Svara | #2 
Raderad
Medlem
Reg.datum: 2010-11-11
Inlägg: 174
Bloggen nu i denna version är svår att få upp bilder. I den förra var det mycket enklare.
Man hämtade bara en bild och vips var man hemma med den och kunde kommentera den.

klossen
 2011-02-08, 12:45
Svara | #3 
Jocke
Administratör
Reg.datum: 2010-10-21
Inlägg: 193

Låter konstigt, har inte gjort några förändringar i hur man lägger till bilder till bloggen, dvs just denna kod behövde jag inte göra några förändringar för version 2. Men jag skall självklart se vad som är fel!

Mysan:
Menar du att du är inloggad i den ena fliken och när du öppnar en ny flik är du utloggad?

Det är vid gränsen av smärta och lidande som männen skiljs från pojkarna. // Emil Zatopek
 2011-02-08, 13:13
Svara | #4 
Raderad
Flitig postare
Reg.datum: 2010-10-21
Inlägg: 696

Ja, jag var utloggad i nästa flik. Men nu fungerar det, var väl något tillfälligt.

Men bilderna är som jag skrev. Men jag väntar, de går ju in. Infoga - avsluta "hänger liksom i luften" på Utseende.

 

 

Att sikta för högt kan sluta i platt fall
Du måste vara inloggad för att kunna svara på tråden!