Vi använder cookies
Vi använder cookies och annan spårningsteknik för att förbättra din surfupplevelse på vår webbplats, för att visa dig personligt innehåll och riktade annonser, för att analysera vår webbplatstrafik och för att förstå var våra besökare kommer ifrån. För att ta reda på mer, läs vår cookiepolicy och integritetspolicy.
Genom att välja 'Jag godkänner' godkänner du vår användning av kakor och annan spårningsteknik.
  
Du är här: Forum » DinStartsida » Felrapporter » vad är detta för fel???
 2011-03-22, 01:21
Svara | #1 
frogart
Aktiv medlem
Reg.datum: 2010-10-21
Inlägg: 366
vad är detta för fel???

Har laddat upp till den nya Firefox idag (FF 4) men har nu stött på problem när jag ska skriva inlägg i forumet...vet inte om detta fungerar heller!! Får upp en "felskylt" som lyder:

Microsoft OLE DB Provider for SQL Server error '80040e21'

Multiple-step OLE DB operation generated errors. Check each OLE DB status value, if available. No work was done.

/forum/edit.asp, line 89

En konstnär är ingenting utan gåvan, men gåvan är ingenting utan arbete.
 2011-03-22, 04:08
Svara | #2 
Raderad
Aktiv medlem
Reg.datum: 2010-11-01
Inlägg: 510

Morrn.

Har Googlat på ditt problem och vad jag kan se så handlar det om programmering. Nåt har gått galet för dig vid uppdateringen.

Avinstallera hela FF paketet med Revo Uninstaller nivå 4 med efterföljande manuell rensning i programmappen, appdatamappen på alla nivåer samt regedit. Därefter omstart av datorn. Hämta sedan FF 4 och installera igen så ska det nog funka.

Rensning i appdata samt regedit görs på egen risk, vet man inte vad man gör så bör man låta bli.

Lycka till.

Det är bättre att fråga och verka dum, än att inte fråga och förbli dum.
 2011-03-22, 10:06
Svara | #3 
Jocke
Administratör
Reg.datum: 2010-10-21
Inlägg: 193
Felet ligger inte i webbläsaren utan i koden som har med att spara ett inlägg. Kan du inte skicka mig inlägget som du försökte spara, så kan jag se vad som gör att du får fel.
Det är vid gränsen av smärta och lidande som männen skiljs från pojkarna. // Emil Zatopek
 2011-03-22, 14:00
Svara | #4 
frogart
Aktiv medlem
Reg.datum: 2010-10-21
Inlägg: 366

Undrar om det bara var så att jag kopierade ifrån en sajt där jag redan skrivit in inlägget tidigare. Det ville sig inte...Kan jag/ni se detta så är det bara just det inlägget (som ni inte får se ) som inte går att använda. Spelar ingen större roll då eftersom allt verkar fungera för övrigt!!! Fel på FF i sej är det inte...

Stort tack för svaren


En konstnär är ingenting utan gåvan, men gåvan är ingenting utan arbete.
 2011-03-22, 14:01
Svara | #5 
frogart
Aktiv medlem
Reg.datum: 2010-10-21
Inlägg: 366
Yippi, jag kan se... vad som står här ovan!! Inget mera fel alltså
En konstnär är ingenting utan gåvan, men gåvan är ingenting utan arbete.
Du måste vara inloggad för att kunna svara på tråden!