Vi använder cookies
Vi använder cookies och annan spårningsteknik för att förbättra din surfupplevelse på vår webbplats, för att visa dig personligt innehåll och riktade annonser, för att analysera vår webbplatstrafik och för att förstå var våra besökare kommer ifrån. För att ta reda på mer, läs vår cookiepolicy och integritetspolicy.
Genom att välja 'Jag godkänner' godkänner du vår användning av kakor och annan spårningsteknik.
  
Du är här: Forum » Allmänt » Dator & Internet » Start-menyn 7 - riktigt nyttigt program.
 2011-04-16, 18:23
Svara | #1 
frogart
Aktiv medlem
Reg.datum: 2010-10-21
Inlägg: 366
Start-menyn 7 - riktigt nyttigt program.

"Välkommen till Start-menyn 7 - den bästa programvaran för att ersätta den vanliga Windows startmeny som någonsin gjorts." Säkert att använda för det påverkar inte ditt system. Kan användas på dessa plattformar: Windows 2003-XP-Vista-Windows7. Det finns naturligtvis på svenska!


Jag har använt/använder programmet och har god nytta av det. Lättare att hitta allt som finns på datorn och det går att lägga till det du själv vill öppna med Start-menyn 7, väldigt enkelt. Har tagit bort mina programikoner på skrivbordet och har det bara i Start7...smidigt.

Vill gärna rekommendera detta till dej som önskar en annan version av starten med mer alternativ!



En konstnär är ingenting utan gåvan, men gåvan är ingenting utan arbete.
 2011-04-16, 18:56
Svara | #2 
Raderad
Aktiv medlem
Reg.datum: 2010-11-01
Inlägg: 510

Hittade ingen länk till programmet så här kommer den.

StartMenu 7.

Förhoppningsvis så är det rätt länk. Tyvärr så hittade jag inget om Svensk översättning men det kanske visar sig vid installation.

Det är bättre att fråga och verka dum, än att inte fråga och förbli dum.
 2011-04-16, 19:22
Svara | #3 
Just Me
Novis
Reg.datum: 2010-11-24
Inlägg: 130

Tackar frogart. Den här var riktigt bra. Precis installerat och kommer att behålla den.

//janne

Just Me
 2011-04-16, 19:36
Svara | #4 
Raderad
Mycket flitig postare
Reg.datum: 2010-10-25
Inlägg: 1148

frogartrh
Nu sitter den dän i min Vista Home Premium. Angav Danska som språk. Men den hade en dold Svensk översättning. Man tackar och bugar.


Beatus, qui prodest, quibus potest
 2011-04-16, 19:36
Svara | #5 
frogart
Aktiv medlem
Reg.datum: 2010-10-21
Inlägg: 366

Får be om ursäkt för att jag glömde att "länka" men det är rätt det du angav RV. Jodå, det finns svenska oxå, på "options" när du har installerat Start-menyn! Fast det blev automatiskt när jag var klar med "installen" men utifall att...det går att ändra själv.

"Just Me": visst är den bra?! Trevligt att du tyckte detsamma

En konstnär är ingenting utan gåvan, men gåvan är ingenting utan arbete.
 2011-04-16, 19:37
Svara | #6 
Raderad
Mycket flitig postare
Reg.datum: 2010-10-25
Inlägg: 1148
Tackar RV för länken!
Beatus, qui prodest, quibus potest
 2011-04-17, 12:16
Svara | #7 
Raderad
Mycket flitig postare
Reg.datum: 2010-10-22
Inlägg: 1040
Tack frograt!!  Bra program!!
Tjohejsan
 2011-04-18, 02:03
Svara | #8 
Raderad
Flitig postare
Reg.datum: 2010-10-21
Inlägg: 696

Det är nog bra. Har sett ett liknande förut.

Men det går mycket prestanda att öppna datorn och cashminne då givetvis.

Jag hoppar definitivt över det.

Men jag har heller inte så mycket användning av allt som kan läggas till, jag har det  jag behöver. Ni håller säkert på  med helt annat än jag gör.

 

 

Att sikta för högt kan sluta i platt fall
Du måste vara inloggad för att kunna svara på tråden!