Vi använder cookies
Vi använder cookies och annan spårningsteknik för att förbättra din surfupplevelse på vår webbplats, för att visa dig personligt innehåll och riktade annonser, för att analysera vår webbplatstrafik och för att förstå var våra besökare kommer ifrån. För att ta reda på mer, läs vår cookiepolicy och integritetspolicy.
Genom att välja 'Jag godkänner' godkänner du vår användning av kakor och annan spårningsteknik.
  
Du är här: Forum » Off Topic » Testforum » Test - Halloween
 2010-11-03, 00:26
Svara | #1 
Raderad
Flitig postare
Reg.datum: 2010-10-21
Inlägg: 696
Test - Halloween
Att sikta för högt kan sluta i platt fall
 2010-11-03, 00:28
Svara | #2 
Raderad
Flitig postare
Reg.datum: 2010-10-21
Inlägg: 696
Glömde säga, att jag inte tagit det någonstans. Det är jag alla tre. /copyright/
Att sikta för högt kan sluta i platt fall
 2011-05-05, 21:26
Svara | #3 
Raderad
Medlem
Reg.datum: 2010-11-11
Inlägg: 174

Hejsan Mysan

Hur jag än försöker får jag inte in några bilder. Hur i hela friden går det till?

  

klossen
 2011-05-05, 22:14
Svara | #4 
Raderad
Flitig postare
Reg.datum: 2010-10-21
Inlägg: 696

Hej Grafiker.

Du letar upp en bild på Internet, själv tar jag mina privata från en testblogg jag har. Det går inte med Mina bilder, men har du Picasa-album elelr andra på nätet fungerar det.Högerklicka och  välj egenskaper och kopiera adressen, se till att allt kommer med, kan vara långt, slutar på jpg eller png. Detta är i  Explorer.

I Firefox hägerklickar du och sparar BILD-adress. Gå sedan hit och klicka på bildsymbolen då kommer en adressrad upp under där du klistrar in adressen du kopierade och väljer ...jag tror det står lägg upp bild. eller ladda upp bild. Vips så ligger den där. Något liknande, det ser du.

Hoppas du förstår denna taffliga förklaring, jag är dålig på det.  Jag kikar in sedan och ser  hur det går.

Men det kommer nog flera som kan det och hjälper till.

Lycka till

 

 

Att sikta för högt kan sluta i platt fall
Du måste vara inloggad för att kunna svara på tråden!