Vi använder cookies
Vi använder cookies och annan spårningsteknik för att förbättra din surfupplevelse på vår webbplats, för att visa dig personligt innehåll och riktade annonser, för att analysera vår webbplatstrafik och för att förstå var våra besökare kommer ifrån. För att ta reda på mer, läs vår cookiepolicy och integritetspolicy.
Genom att välja 'Jag godkänner' godkänner du vår användning av kakor och annan spårningsteknik.
  
Du är här: Forum » DinStartsida » Övrigt » Fel med hitta bloggar
 2011-04-25, 13:00
Svara | #1 
Raderad
Flitig postare
Reg.datum: 2010-10-21
Inlägg: 696
Fel med hitta bloggar

Jocke

Under skrivna bloggar på vänstersidan ovanför Forum. Där stämmer ingenting.  Jag skulle titta på min egen blogg som jag skrev tidigare men får bara upp den jag skrev i går. Lika med alla.

Och det går inte heller få färg på texten där längre. Kanske jag redan skrivit, men tar det en gång till. Minnet är kort.

Hoppas Påsken varit bra           

                                                                            

 

Att sikta för högt kan sluta i platt fall
 2011-05-16, 07:53
Svara | #2 
Raderad
Medlem
Reg.datum: 2010-11-11
Inlägg: 174

Det är nog så för var och en. I den första versionen var det enkelt att lägga till bilder och skriva text till dem samt tala om vad man vill förmedla i själva bloggen.

Nu går det bara att skriva själva bloggen och få nöja sej med det. En försämring har det ju blivit. Tror att jag har skrivit förut om bloggskrivningen.

    Lycka till om det fungerar.

klossen
 2011-05-16, 12:46
Svara | #3 
Raderad
Flitig postare
Reg.datum: 2010-10-21
Inlägg: 696

Jag provade med Firefox och Crome. De två fungerar att få in bilder nu på bloggen.  Men inte Explorer. Nu har jag 9, vet inte om det är skillnad mot 8, men nej nu svamlar jag, det gick ju inte med den heller.

Men de andra två går bra.  Jag gillar dem inte men använder dem till bloggen.

Men här på Forumet går varken bilder eller Smileys med någon av dem. Har sett att andra får in det, men för mig fungerar ingen här.

 

Hoppas det går att ordna till det, speciellt bloggen

 

Att sikta för högt kan sluta i platt fall
Du måste vara inloggad för att kunna svara på tråden!