Vi använder cookies
Vi använder cookies och annan spårningsteknik för att förbättra din surfupplevelse på vår webbplats, för att visa dig personligt innehåll och riktade annonser, för att analysera vår webbplatstrafik och för att förstå var våra besökare kommer ifrån. För att ta reda på mer, läs vår cookiepolicy och integritetspolicy.
Genom att välja 'Jag godkänner' godkänner du vår användning av kakor och annan spårningsteknik.
  
Du är här: Forum » DinStartsida » Önskemål » Bilder
 2011-10-01, 00:32
Svara | #1 
Raderad
Flitig postare
Reg.datum: 2010-10-21
Inlägg: 696
Bilder

Jocke. Vet du att det fortfarande inte går få ner egna bilder till bloggen. Nu har jag lagt min vilande för det är inte kul när det inte fungerar.

Tyvärr.                                            

Att sikta för högt kan sluta i platt fall
 2011-10-27, 12:52
Svara | #2 
Raderad
Flitig postare
Reg.datum: 2010-10-21
Inlägg: 696

Jocke

Kommer ni att fixa så det går att få ner bilder. Eller ska jag lägga ner bloggen helt. Som de är nu har jag ju ingenting där att göra.

Vore kul med ett svar.

Att sikta för högt kan sluta i platt fall
 2011-10-27, 17:59
Svara | #3 
Raderad
Mycket flitig postare
Reg.datum: 2010-10-22
Inlägg: 1040
Du har rätt Mysan !! Det funkar inte!!
Tjohejsan
 2011-10-27, 22:40
Svara | #4 
Raderad
Flitig postare
Reg.datum: 2010-10-21
Inlägg: 696

Det har varit så här länge Kingsway.Jag har skrivit flera gånger i mail också. Men nu ger jag nog upp.

Idag har det varit vår här. Fåglarna bygger bo eller om de isolerar för vintern. Men varmt och skönt är det, svårt tänka sig att vi går mot vintern.

Hoppas det varit bra väder hos er också.            

Att sikta för högt kan sluta i platt fall
 2011-10-28, 06:52
Svara | #5 
Raderad
Medlem
Reg.datum: 2010-11-11
Inlägg: 174

Det är lika dant för mej också. Hur i all världen kan man få allt att fungera.
Innan ni böt system gick det som smort. Håller med Mysan för den delen.

Vi som citerar detta ger upp.

klossen
 2011-10-28, 16:29
Svara | #6 
Jocke
Administratör
Reg.datum: 2010-10-21
Inlägg: 193

Problemet med att det ingår att lägga till bild beror inte på att vi uppgraderade DinStartsida utan att det har kommit nya versioner av webbläsarna vilket har medfört att just Internet Explorer inte kan lägga till bilder till bloggen. Det jobbiga är att jag kan inte se vad som är fel samt att jag använder mig av en redan befintlig editor för bloggen och enligt dem skall det fungerar. Jag skall under veckan som kommer göra ett kraftigt försök att lösa detta problem.

Ha en trelig helg

Det är vid gränsen av smärta och lidande som männen skiljs från pojkarna. // Emil Zatopek
 2011-10-28, 22:03
Svara | #7 
Raderad
Flitig postare
Reg.datum: 2010-10-21
Inlägg: 696

Tack Jocke

Ja, jag hade ju problem innan ni bytte också.  Har ju provat FF och Chrome också. Men nej.

Hoppas du hittar en lösning.  

Trevlig helg

Att sikta för högt kan sluta i platt fall
 2011-10-31, 21:23
Svara | #8 
Raderad
Medlem
Reg.datum: 2010-11-11
Inlägg: 174
Jag har gett upp. Det är ingen idé att ens försöka.
klossen
 2011-11-02, 00:09
Svara | #9 
Raderad
Flitig postare
Reg.datum: 2010-10-21
Inlägg: 696

jOCKE

nU FÅ JAG UPP BILDER LITE KRÅNGLIGT OCH DRAGANDE I RUTAN, MEN KOMMENTARER ÄR BORTA. jAG HAR KOLLAT OCH DEN ÄR IBOCKAD.

mEN FORTFARANDE FEL VÄG MED BILDER, TAR TAG HÖGST UPP OCH DRAR TILLFULLSKÄRM DÄR BILD SKA KOMMA UPP DÅ GÅR DET BRA. mEN LITE EXTRA AV ALLT TYCKER JAG.

Ursäktar mig för min fiende capslock.       

Att sikta för högt kan sluta i platt fall
 2011-11-06, 20:42
Svara | #10 
Jocke
Administratör
Reg.datum: 2010-10-21
Inlägg: 193

Mysan, jag testade just nu att lägga till en bild i bloggen via Chrome version 15.0.874.106 och det fungerade fint, dvs fungerar det fortfarande inte att lägga till en bild i Chrome för dig? 

Självklart skall du inte behöva byta till Chrome för att lägga till en bild i bloggen men för min felsökning är det bra att vet om det fungerar eller inte. Själv är det endast i version 9 av IE som det inte fungerar för mig.

Skall kolla vidare på problemet imorgon eftermiddag! För nu är det dags för lite Harry Potter på tv för min del!

Det är vid gränsen av smärta och lidande som männen skiljs från pojkarna. // Emil Zatopek
 2011-11-07, 12:22
Svara | #11 
Raderad
Flitig postare
Reg.datum: 2010-10-21
Inlägg: 696

Nu får jag ner bilder med Chrome och FF Det var lite segt först, de låg inte kvar på bloggen gick upp i rök direkt.

Men nu ligger de där, men som du säger jag ska ju kunna använda IE. Den går automatiskt så jag hinner nog reta upp mig många gånger när jag måste byta. Men det fungerar ialla fall. Det är huvudsaken.

Tack för det                       

Att sikta för högt kan sluta i platt fall
Du måste vara inloggad för att kunna svara på tråden!