Vi använder cookies
Vi använder cookies och annan spårningsteknik för att förbättra din surfupplevelse på vår webbplats, för att visa dig personligt innehåll och riktade annonser, för att analysera vår webbplatstrafik och för att förstå var våra besökare kommer ifrån. För att ta reda på mer, läs vår cookiepolicy och integritetspolicy.
Genom att välja 'Jag godkänner' godkänner du vår användning av kakor och annan spårningsteknik.
  
Du är här: Forum » DinStartsida » Nyheter » Nya funktioner under favoritlänkarna
 2011-12-01, 14:28
Svara | #1 
Jocke
Administratör
Reg.datum: 2010-10-21
Inlägg: 193
Nya funktioner under favoritlänkarna

Nu går det att lägga in en eller flera avdelare bland favoritlänkar som visas på första sidan. Kryssa i rutan till höger om länken så visas en avdelare under länken.

Vi har även lagt till möjligheten att flytta sina favoritlänkar upp och ner i lista med hjälp av pillar till höger om länkarna.

Det är vid gränsen av smärta och lidande som männen skiljs från pojkarna. // Emil Zatopek
 2011-12-01, 15:50
Svara | #2 
frogart
Aktiv medlem
Reg.datum: 2010-10-21
Inlägg: 366

JÄTTETACK, precis vad jag önskat mig! Avdelare gör att det blir så mycket lättare att hitta...ordning är vad jag vill ha 

En konstnär är ingenting utan gåvan, men gåvan är ingenting utan arbete.
 2011-12-01, 17:21
Svara | #3 
Raderad
Mycket flitig postare
Reg.datum: 2010-10-22
Inlägg: 1040
Tackar för det!!
Tjohejsan
 2011-12-02, 14:35
Svara | #4 
Jocke
Administratör
Reg.datum: 2010-10-21
Inlägg: 193

Efter önskemål syns nu även avdelaren på sidan där man redigerar sina favoritlänkarna

Det är vid gränsen av smärta och lidande som männen skiljs från pojkarna. // Emil Zatopek
 2011-12-07, 09:09
Svara | #5 
Raderad
Nykomling
Reg.datum: 2011-10-24
Inlägg: 8
Bra det. Passar på att fråga varför man hinner loggas ut innan man skrivit klart i sin blogg? Har jag missat någon funktion? Numera kopierar jag mitt inlägg.
Annaktuell
Du måste vara inloggad för att kunna svara på tråden!