Vi använder cookies
Vi använder cookies och annan spårningsteknik för att förbättra din surfupplevelse på vår webbplats, för att visa dig personligt innehåll och riktade annonser, för att analysera vår webbplatstrafik och för att förstå var våra besökare kommer ifrån. För att ta reda på mer, läs vår cookiepolicy och integritetspolicy.
Genom att välja 'Jag godkänner' godkänner du vår användning av kakor och annan spårningsteknik.
  
Du är här: Forum » DinStartsida » Önskemål » Aktivitet i almanackan
 2011-12-21, 02:20
Svara | #1 
Raderad
Nykomling
Reg.datum: 2011-12-21
Inlägg: 3
Aktivitet i almanackan
Det är mycket bra att man kan lägga till aktiviteter i almanackan, men jag saknar ett intervall. Och det är att aktiviteten upprepas var tredje eller var fjärde dag etc. Detta är mycket användbart om man såsom jag tänkt börja träna var fjärde dag och då kan lägga upp schemat i almanackan. Går det att lägga till en sådan funktion? I övrigt tycker jag att startsidan är helt perfekt
 2011-12-22, 09:25
Svara | #2 
Jocke
Administratör
Reg.datum: 2010-10-21
Inlägg: 193

Hej gertb,

Det låter som en bra idé. Skall se om det går att fixa till. Men jag kommer inte hinna göra detta innan nyår utan tittar på det i början av januari.

Det är vid gränsen av smärta och lidande som männen skiljs från pojkarna. // Emil Zatopek
 2012-03-17, 13:35
Svara | #3 
Sampoo
Gröngöling
Reg.datum: 2011-02-02
Inlägg: 16

Kort & gott: Nu funkar det jättebra med att att välja "upprepa var x-dag"

du är bannemig både servicvänlig och inteligent. Tack för att du finns.

Hälsar "Gubben Ove"

 2012-03-17, 18:14
Svara | #4 
Raderad
Medlem
Reg.datum: 2010-11-11
Inlägg: 174

Almanackan har många funktioner nu. Man kan lägga upp väderprognoser, födelsedagar, möten och mycket annat.

Jocke har hjälpt mej i mångt och mycket och gett mej mycken hjälp och man för riktigt klara utförda svar.

Heja Jocke.

klossen
Du måste vara inloggad för att kunna svara på tråden!