Vi använder cookies
Vi använder cookies och annan spårningsteknik för att förbättra din surfupplevelse på vår webbplats, för att visa dig personligt innehåll och riktade annonser, för att analysera vår webbplatstrafik och för att förstå var våra besökare kommer ifrån. För att ta reda på mer, läs vår cookiepolicy och integritetspolicy.
Genom att välja 'Jag godkänner' godkänner du vår användning av kakor och annan spårningsteknik.
  
Du är här: Forum » DinStartsida » Övrigt » DinStartsida i företag - användningar ?
 2012-05-09, 16:56
Svara | #1 
Raderad
Nykomling
Reg.datum: 2012-05-09
Inlägg: 1
DinStartsida i företag - användningar ?

Jag hoppades förut att Almanackans månadsöversikt skulle utvecklas från 1 till 2 mån. NU KAN DEN DET!! Därmed är DinStartsida i absolut toppklass - jag hittar inget bättre trots lång tids sökningar på nätet globalt, trots Google Desktop apps mm. Jag har numera ett fönster ständigt inloggat på DinStartsida och sköter hela mitt liv (!) både privat och min firma via Almanackan, med massor av besök hela tiden.

Trots detta använder jag hittills endast Almanackan, och då bara på ett primitivt privat sätt. Eftersom jag nu ser att DinStartsida fått massor,massor av fler möjligheter, så undrar jag:

Är det någon som kan tipsa om smarta sätt att använda DinStartsida i ett mindre konsultföretag med såväl intern som extern kommunikation (projekttider, mötesbokning mm för kunder och medarbetare) ? Kostnaden för DinStartsida spelar då mindre roll.

Det finns inga svar ännu. Bli först med att svara!
Du måste vara inloggad för att kunna svara på tråden!