Vi använder cookies
Vi använder cookies och annan spårningsteknik för att förbättra din surfupplevelse på vår webbplats, för att visa dig personligt innehåll och riktade annonser, för att analysera vår webbplatstrafik och för att förstå var våra besökare kommer ifrån. För att ta reda på mer, läs vår cookiepolicy och integritetspolicy.
Genom att välja 'Jag godkänner' godkänner du vår användning av kakor och annan spårningsteknik.
  
Du är här: Forum » Allmänt » Dator & Internet » Problem med IE9-kan inte skicka länkar
 2012-05-19, 23:14
Svara | #1 
Raderad
Aktiv medlem
Reg.datum: 2010-11-01
Inlägg: 510
Problem med IE9-kan inte skicka länkar

Hejsan! Skrev nåt om att jag aldrig skulle logga in här igen men får erkänna att jag saknat er. Kommer att logga in mer frekvent i framtiden för att skriva och kolla. Nu har jag ett problem att brottas med som jag hoppas ni kan lösa.

Varför kan man aldrig få vara helt nöjd?

Har uppgraderat till IE9 men kan inte läsa mail eller skicka länk samt sida via mail. Använder Incredimail som mailklient och har ställt denna som standard i hantera standardprogram.

Kör Windows 7 Home Premium x86.

Vad kan vara fel eller har jag bara glömt nån inställning?

Länk till bild: http://simplest-image-hosting.net/jpg-0-problem-med-ie9

Det är bättre att fråga och verka dum, än att inte fråga och förbli dum.
 2012-05-20, 14:19
Svara | #2 
Raderad
Mycket flitig postare
Reg.datum: 2010-10-22
Inlägg: 1040
Kanske får du göra en omstallation av Incredimail? Hade du ie8 innan? Det fick jag göra när jag uppgaderade till IE9.
Tjohejsan
 2012-05-20, 14:50
Svara | #3 
Raderad
Mycket flitig postare
Reg.datum: 2010-10-22
Inlägg: 1040
Du har väl gmail? Så allt ligger ju kvar där även om du gör en ominstallation.
Tjohejsan
 2012-05-20, 16:12
Svara | #4 
Raderad
Flitig postare
Reg.datum: 2010-10-21
Inlägg: 696

Välkommen tillbaka RV.  

Men jag kan tyärr inte hjälpa dig då jag inte har 9 än.

Incredimail har jag också som standard och jag antar att du vet att det håller på att förändras också.

Det stoppar ofta att komma in på Internet för mitt mailkonto inte kan hittas. Jag har inte ens rört Incredimail då. Det måste göras en diagnostisering på datorn, vilket går snabbt,  men hoppas du slipper det.  

Att sikta för högt kan sluta i platt fall
Du måste vara inloggad för att kunna svara på tråden!