Vi använder cookies
Vi använder cookies och annan spårningsteknik för att förbättra din surfupplevelse på vår webbplats, för att visa dig personligt innehåll och riktade annonser, för att analysera vår webbplatstrafik och för att förstå var våra besökare kommer ifrån. För att ta reda på mer, läs vår cookiepolicy och integritetspolicy.
Genom att välja 'Jag godkänner' godkänner du vår användning av kakor och annan spårningsteknik.
  
Du är här: Forum » Allmänt » Dator & Internet » Sexigt sätt att göra nån glad med riktiga julkort!
 2012-11-23, 14:17
Svara | #1 
Raderad
Nykomling
Reg.datum: 2012-11-23
Inlägg: 1
Sexigt sätt att göra nån glad med riktiga julkort!
Hej!

Någon som kommer skicka julkort i år? Hittade en ganska intressant granskning som PLUS på SVT gjorde om Postens påstående att kort måste skickas ut innan 16e december. När PLUS undersökte så visade det sig att 89% av julkorten skickade 17-22 december kom fram innan julafton!

--------------------------------------------------

Följande text har plockats på grund ut av reklam!

--------------------------------------------------

Hur många kommer skicka julkort i år?
 2012-11-23, 22:11
Svara | #2 
Raderad
Gröngöling
Reg.datum: 2012-11-05
Inlägg: 24

Hej! Jag kommer skicka julkort som alla år. Tycker det är en fin tradition. Men jag skickar även på mail och mobilen.Jag har sparat alla julkort, grattiskort, ja, alla vykort sedan jag var 5 år!

 

mio56
 2012-11-24, 22:05
Svara | #3 
010
Medlem
Reg.datum: 2012-11-21
Inlägg: 67
Hej Emma du är iaf ärlig som säger att du jobbar loveday, på andra forum har samma budskap kommit om julkort men utan att man förstår kopplingen. Jag skickar julkort på posten de ä ok för mig och mycket billigare än loveday
Skjut inte upp till morgondagen det du kan göra idag
 2012-11-25, 22:23
Svara | #4 
frogart
Aktiv medlem
Reg.datum: 2010-10-21
Inlägg: 366

Till dej Emma:

Länkning till egna sidor tillåts inte om det görs i kommersiellt syfte, dvs. för att sälja en produkt eller tjänst.

Du får inte skapa trådar som kan anses vara i syfte för egenreklam  

Detta ingår i våra regler som vi har på forumet!


En konstnär är ingenting utan gåvan, men gåvan är ingenting utan arbete.
 2012-11-26, 16:33
Svara | #5 
Raderad
Mycket flitig postare
Reg.datum: 2010-10-22
Inlägg: 1040

Ja just så är det frogart!! Ingen reklam som gagnar eget syfte!! Denna reklamtråd har varit på andra forum oxå!

Men där togs den bort illa kvickt!

Tjohejsan
Du måste vara inloggad för att kunna svara på tråden!